تمجید سرمربی دورتموند از دروازه‌بان ایران : سرمربی دورتموند پس از برتری شاگردانش ...


سرمربی دورتموند پس از برتری شاگردانش مقابل برانشوایگ عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کشورمان را مورد تمجید قرار داد. ورزش سه: سرمربی دورتموند پس از برتری شاگردانش مقابل برانشوایگ عملکرد دروازه‌بان تیم ملی کشورمان را مورد تمجید قرار داد.
 
تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ شب گذشته (جمعه) در نخستین دیدار هفته نوزدهم بوندس‌لیگا 2 بر یک مغلوب میهمان خود، دورتموند شد. در این دیدار با وجود اینکه دنیل داوری، سنگربان ایرانی برانشوایگ 2 گل از پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم گابونی دورتموند دریافت کرد ولی عملکرد خوبی داشت.

دروازه‌بان 26 ساله تیم ملی کشورمان در ابتدای این بازی کمی دستپاچه بود ولی در جریان بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و موقعیت‌های خوبی از حریف گرفت. او در طول 90 دقیقه تیمش را در بازی نگه داشت و حتی مانع گلزنی مارکو رویس، مهاجم ملی‌پوش آلمان شد.

داوری پس از شکست برانشوایگ مقابل دورتموند گفت: مطمئن هستم اوضاع به این منوال باقی نخواهد ماند و می‌توانیم بازی‌های خودمان را با برد پشت‌سر بگذاریم. می‌توانیم با به اثبات رساندن خودمان در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا به جایگاه بالاتری صعود کنیم. خوب بازی کردیم ولی نیاز داریم که تلاش بیشتری از خود نشان دهیم.

یورگن کلوپ، سرمربی دروتموند هم با تمجید از عملکرد دنیل داوری گفت: در این دیدار موقعیت‌های زیادی برای گشودن دروازه برانشوایگ داشتیم اما دنیل داوری به طرز باورنکردنی مانع گلزنی بازیکنان ما شد.

شاگردان تورستن لیبرکنشت در حال حاضر با 12 امتیاز در مکان آخر جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا قرار دارند.


ویدیو : تمجید سرمربی دورتموند از دروازه‌بان ایران