تمجید سایت بوندس‌لیگا از داوری : سایت رسمی بوندس‌لیگا در گزارشی به تمجید از ...


سایت رسمی بوندس‌لیگا در گزارشی به تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت. تسنیم: سایت رسمی بوندس‌لیگا در گزارشی به تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت.

تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ که در حال حاضر با 22 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار دارد یکشنبه در چارچوب هفته بیست‌و‌نهم این رقابت‌ها در دیداری خانگی پذیرای هانوفر خواهد بود.

شیرهای زرد برای فرار از منطقه سقوط به دسته پائین‌تر در حال حاضر تنها به 2 امتیاز نیاز دارند و این را مدیون عملکرد خوبشان در 8 دیدار اخیر در بوندس‌لیگا هستند که 2 پیروزی و 4 تساوی مقابل رقبای خود کسب کردند.

سایت رسمی «بوندس‌لیگا» با انتشار گزارشی در خصوص عملکرد خوب برانشوایگ در هفته‌های اخیر با تمجید از دروازه‌بان ایرانی این تیم، نوشت: دنیل داوری می‌تواند در بازی‌های هفته‌های پایانی برانشوایگ بازیکنی پراهمیت برای این تیم باشد. دروازه‌بان تیم ملی ایران با عملکرد خوبی که در هفته‌های اخیر داشته به برانشوایگ کمک کرده تا در بازی‌های اخیر گل‌های کمتری به نسبت نیمی از تیم‌هایی که در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جایگاه بهتری دارند، دریافت کند.

در ادامه این گزارش آمده است: شاید 6 کلین‌شیتی که داوری در فصل جاری بوندس‌لیگا داشته کمی برای نجات این تیم از سقوط به دسته پائین‌تر دیر باشد. یا این حال باید دید که قهرمان فصل گذشته اینتراخت برانشوایگ که به صعود این تیم به رقابت‌های بوندس‌لیگا پس از 28 سال کمک کرد، بار دیگر می‌تواند زیر فشار از عهده این کار برآید؟

شاگردان تورستن لیبرکنشت پس از بازی با هانوفر باید با فرایبورگ، بایرن‌مونیخ، هرتابرلین، هوفنهایم و آگزبورگ دیدار کنند.


ویدیو : تمجید سایت بوندس‌لیگا از داوری