تمام مشکلات مالی تیم ملی حل شد : دبیرکل فدراسیون فوتبال از برطرف شدن مشکلات ...


دبیرکل فدراسیون فوتبال از برطرف شدن مشکلات مالی فدارسیون فوتبال خبر داد و گفت: شرایط حضور تیم ملی در اردوی پرتغال فراهم شده است. ایسنا: دبیرکل فدراسیون فوتبال از برطرف شدن مشکلات مالی فدارسیون فوتبال خبر داد و گفت: شرایط حضور تیم ملی در اردوی پرتغال فراهم شده است.

 مهدی محمدنبی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اعزامی به جام جهانی تاهیتی درباره سفر کی‌روش و صحبت‌هایی که مبنی بر قهر او مطرح می‌شود، اظهار کرد: کی‌روش یکشنبه دو هفته بعد به تهران می‌آید. او بلیت رفت و برگشت گرفته و با هماهنگی من و کفاشیان برای کارهای شخصی به پرتغال سفر کرده است. مطمئن باشید هیچ دلخوری نبود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به جلسه اهالی فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان افزود: تمام مشکلات مالی فدراسیون در جلسه‌ای که با وزیر داشتیم حل شد و قرار است وزارتخانه ظرف چند روز آینده مبلغی را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند.

نبی همچنین از آغاز اردوی تیم ملی برای بازی با تایلند از چهاردهم مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است 23 مهر با تایلند بازی داشته باشیم. به همین دلیل اردو از چهاردهم آغاز می‌شود. اردوی خارجی را هم برای ملی‌پوشان پیش‌بینی کرده‌ایم که برنامه تفصیلی این اردوها را اعلام خواهیم کرد. در صورتی که هوا در زمان مورد نظرمان مساعد باشد، تیم ملی به پرتغال می‌رود و در غیر این صورت در اسپانیا اردو خواهد زد. زمان این سفر نیز مشخص شده است.

وی که در پایان مراسم بدرقه ملی‌پوشان ساحلی حضور پیدا کرده بود، درباره آمادگی این تیم برای اعزام به جام‌جهانی توضیح داد: به جرات می‌توانم بگویم بازیکنان در 30 روز از ماه تنها پنج روزش را به خانواده‌شان سر می‌زدند. اردوهای متعددی در تهران، قشم و بلاروس انجام شد و دو دیدار تدارکاتی هم در تهران با ایتالیا داشتند. تمام مراحلی که تیم ملی طی کرد، خوب بود و فدراسیون فوتبال هم در حد توانش به وظیفه خود عمل کرد.

نبی افزود: دیدارهای سختی در جام جهانی داریم. اولین بازی با برزیل، مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم از گروه صعود کنیم. ترکیب کادرفنی و بازیکنان به گونه‌ای است که نشان می‌دهد احتمال گرفتن حداقل امتیاز برزیل وجود دارد. با این حال معتقدم بتوانیم نتایج درخور توجهی در جام‌جهانی کسب کنیم. دوستان زیادی برای اعزام تیم به جام‌جهانی کمک کردند. وزارت ورزش و جوانان، همکارانمان در فدراسیون فوتبال و آقای هدایتی زحمت کشیدند. آقای هدایتی بخشی از هزینه اعزام را به عهده گرفتند که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

 مهدی محمدنبی در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی برای ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران درصورت نتایج خوب در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: طبق مصوبه هیات رییسه مبلغی برای صعود پیش‌بینی شده است. همچنین اگر در رده‌بندی تیم‌ها هم جایگاهی کسب کردند با وزارت ورزش و جوانان صحبت کرده‌ایم تا پاداش ویژه‌ای بدهند. شاید این پروژه درخور زحماتشان نباشد ولی سعی کردیم در مقایسه با دوره‌های قبل تفاوت داشته باشد. شاید بازیکنان راضی نباشند که مبلغ پاداش را بگویم و ما در حد بودجه مبلغی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه با اصرار خبرنگاران مبلغ پیش بینی شده فدراسیون فوتبال برای پاداش ملی‌پوشان را اعلام کرد و افزود: اگر نتایج خوبی کسب شود، به کل تیم در مجموع 60 هزار دلار پرداخت خواهد شد. 20 هزار دلار از این مبلغ در تاهیتی و بقیه‌اش هم در تهران به ملی‌پوشان تقدیم می‌شود.


ویدیو : تمام مشکلات مالی تیم ملی حل شد