تمام اطلاعات فنی نوت 6 لو رفت : نوت 6 قرار است ۶ گیگابایت حافظه‌ی RAM داشته ...


نوت 6 قرار است ۶ گیگابایت حافظه‌ی RAM داشته باشد. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: قضایای نوت 5 و قلم‌اش را هنوز فراموش نکرده‌ایم؛ با این حال شایعات مدل بعدی نوت از همین حالا هم شروع شده‌اند. احتمالا ماه‌ها تا رونمایی نوت 6 سامسونگ زمان باقی است، اما مشخصات سخت‌افزاری آن به بیرون درز کرده‌اند.

اطلاعات بلیط تمام چارترها , قبل از فروش گوشی آیفون، چگونه تمام اطلاعات شخصی‌مان را پاک‌کنیم؟ , تمام اطلاعات درباره رشته های پزشکی در امریکا

منبعی چینی اخیرا گفته است که گلکسی نوت 6 یک صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی AMOLED باریک با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ دارد. احتمالا منظور این منبع از باریک، صفحه نمایشی است که لایه‌های کمتری دارد تا ضخامت گوشی کمتر شود. این منبع هم‌چنین گفته است که صفحه نمایش نوت 6 قرار است RGB باشد، ولی نمی‌دانیم RGB بودن صفحه نمایش دقیقا چه تغییری در آن ایجاد می‌کند.

با این حال، جالب‌ترین بخش، میزان حافظه‌ی اصلی یا همان RAM نوت 6 است. این طور که منبع چینی می‌گوید، نوت 6 قرار است ۶ گیگابایت حافظه‌ی RAM داشته باشد. با توجه به اینکه می‌دانیم گلکسی S7 قرار است چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی داشته باشد، احتمال صحت داشتن این شایعه چندان هم کم نیست. مخصوصا که گلکسی S6 در حال حاضر سه گیگابایت RAM دارد و گلکسی نوت 5 از چهار گیگابایت حافظه استفاده می‌کند.

بر اساس این شایعه، گلکسی نوت 6 قرار است مثل S7 با دو تراشه‌ی متفاوت عرضه شود. احتمالا یکی از پردازنده‌ها، برترین مدل اسنپدراگون و دیگری تراشه‌ی Exynos خود سامسونگ است.

ظاهرا نوت 6 هم‌چنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارد. حافظه‌ی ذخیره‌ی این گوشی جدید هم طبق این شایعه، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

اگر به روند فعلی سامسونگ در ساخت گوشی‌های‌اش نگاه کنیم، می‌توانیم این شایعه‌ها را کم و بیش درست بدانیم. فقط نمی‌دانیم یک گوشی هوشمند با شش گیگابایت RAM دقیقا قرار است چه کاری انجام دهد. تا جایی که حافظه‌ی ما قد می‌دهد، کامپیوترهای شخصی ما با دو گیگابایت RAM، کرایسیس را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی‌اش اجرا می‌کردند.


ویدیو : تمام اطلاعات فنی نوت 6 لو رفت