تماشای «غضب» نیکلاس کیج در اینترنت! : آنونس فیلم جدید نیکلاس کیج بازیگر مشهور ...


آنونس فیلم جدید نیکلاس کیج بازیگر مشهور با عنوان «غضب» در اینترنت پخش شد. خبرگزاری مهر: آنونس فیلم جدید نیکلاس کیج بازیگر مشهور با عنوان «غضب» در اینترنت پخش شد.

در این فیلم نیکلاس کیج در نقش یک تبهکار سابق ظاهر شده که اکنون باید به دنبال افرادی که دخترش را گروگان گرفته و کشته‌اند، برود.

تریلر این فیلم همین هفته در اینترنت پخش شد. در این فیلم کیج نقش شخصیتی به نام پل مگوایر را بازی می کند که قبل از این تبهکار بود و دخترش را روس‌ها دزدیده‌ بودند و این پدر اصلاح‌شده پس از مرگ دخترش می فهمد که آن آدم ربایی مسبب مرگش دخترش شد. حالا او به سراغ دوستان قدیمی اش می‌رود تا بتواند عدالت را به شیوه خودش برقرار کند.

تست سرعت اینترنت , اینترنت مخابرات , کسب درآمد از اینترنت

 این فیلم که ابتدا قرار بود با عنوان «توکارف» ساخته شود بعد تغییر نام داد و اسم «غضب» برایش انتخاب شد. «غضب» را پاکو کابزاس اسپانیایی کارگردانی کرده است. دنی گلاور، پیتر استومار، اوبری پیبلز، پاتریک کولز و مکس فلاور دیگر بازیگران این فیلم جنایی اکشن هستند.

فیلمبرداری «غضب» تابستان پیش شروع شد و آندرزیچ سکولا فیلمبرداری این فیلم را انجام داد.  فیلمنامه این فیلم توسط  جیم اگنو و شان کلر نوشته شد.

کابزاس اولین فیلمش را سال 2007 ساخت که فیلمی ترسناک با عنوان «ظاهر شده» بود. فیلم دوم او با عنوان «نور نئون» در فستیوال فیلم ترایبکا 2011 به نمایش درآمد.

کیج امسال با چهار فیلم راهی پرده‌های سینماها خواهد شد که «مطرود»، «پشت سر گذاشته شده» و «مردن نور» از جمله آنهاست.


ویدیو : تماشای «غضب» نیکلاس کیج در اینترنت!