تلاش موجودات فضایی برای ارتباط با انسان‌ها / تصاویر : نوعی رویداد نجومی غیر‌عادی ...



موجودات فضایی یا تصاویر دستکاری شده ؟ , کشف خانه موجودات فضایی روی ماه توسط ناسا تصاویر , موجودات فضایی

نوعی رویداد نجومی غیر‌عادی باعث شده تا پژوهشگران آن را پیامی از سوی سایر تمدن‌های هوشمند فر‌ازمینی بدانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران اعلام کرده‌اند این فرضیه وجود دارد که موجودات فضایی درصدد ارسال سیگنال‌های مرموز به زمین هستند و فرکانس‌هایی که با قدرتمندی بالا در فضا منتشر می‌شود ناشی از تلاش آنها برای برقراری ارتباط با سایر تمدن‌های فضایی است.

گفتنی است: دانشمندان تا قبل از مطرح شدن این فرضیه بر این باور بودند که انفجار رادیویی سریع در فضا تحت تاثیر یک رویداد کیهانی رخ می‌دهد، اما ارسال سیگنال‌ها بارها و بارها از یک منطقه خاص از فضا به آنها نشان داده است که امکان دارد در منطقه‌ای از کهکشان نوعی حیات  بیگانه وجود داشته باشد.

 

5 مهارت برای ارتباط با خانواده همسر , تلاش برای موفقیت , کدام نان برای سلامتی انسان بهتر است؟

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، نخستین بار در سال 2007 دانشمندان نوعی امواج رادیویی با سرعت بالا و زمان انتشار بسیار کوتاه را تشخیص دادند.

این امواج از مکان‌هایی خارج از کهکشان راه شیری منتشر می‌شوند، ستاره شناسان با استفاده از تلسکوپ‌های رادیویی Arc eibo در پورتوریکو،  10انفجار رادیویی سریع از همان منبع را شناسایی  کرده‌اند.

انفجار رادیویی و یا FRbS امواج رادیویی هستند که به طور موقت و به صورت تصادفی در آسمان منتشر می‌شوند و به صورت پشت سر هم کوتاه و با قدرت ایجاد می‌شوند. کارشناسان هنوز موفق به شناسایی کانون آنها نشده‌اند.

محققان دانشگاه آمستردام و موسسه رادیویی نجومی هلند رهبری تیم تحقیقاتی این پروژه را در دست دارند.

کارشناسان اعتقاد دارند انفجار رادیویی سریع می‌تواند در اثر انفجار یک ستاره و یا انفجار یک ابر نواختر و یا سقوط یک ستاره نوترونی و یک سیاه چاله به وجود آید.

پژوهشگران انفجار رادیویی سریع را مانند انفجار پرتو گاما می‌دانند.

پژوهشگران در عین حال اعتقاد دارند سطح فناوری‌های کنونی، تلسکوپ‌های رادیویی و سایر تجهیزات در حدی نیست که بتواند منبع این علائم را شناسایی کند و بشر برای توانایی برقراری ارتباط و اثبات موجودات فضایی احتمالی نیازمند گذر زمان و پیشرفت فناوری‌ها است.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : تلاش موجودات فضایی برای ارتباط با انسان‌ها / تصاویر