تلاش مریم طوسی برای مسابقات جهانی : سریع‌ترین دختر ایران با بیان اینکه برای ...


سریع‌ترین دختر ایران با بیان اینکه برای کسب سهمیه ورودی مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان ناامید نیست تاکید کرد: از این پس همه تلاشم این است که سهمیه ورودی این مسابقات را کسب کنم. خبرگزاری مهر: سریع‌ترین دختر ایران با بیان اینکه برای کسب سهمیه ورودی مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان ناامید نیست تاکید کرد: از این پس همه تلاشم این است که سهمیه ورودی این مسابقات را کسب کنم.

مریم طوسی در خصوص حضور خود در رقابتهای داخل سالن قهرمانی جهان عنوان کرد: برای کسب سهمیه ورودی این رقابتها ناامید نیستم و شانس خودم را امتحان می‌کنم. قبل از آن چند تورنمنت در پیش داریم از جمله رقابتهای جام فجر و قهرمانی داخل سالن آسیا که امیدوارم در این مسابقات بتوانم سهمیه رقابتهای جهانی را کسب کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام ماده شانس خود را امتحان خواهد کرد، گفت: من هم در 60 متر شانس دارم و هم ماده دیگری را در نظر خواهم داشت. قرار است در فدراسیون جلسه‌ای تشکیل شود تا درباره مربی‌ام به جمع بندی برسند و پس از آن مربی تعیین خواهد کرد که در چه موادی شرکت کنم.

رکورددار دوهای سرعت بانوان ایران ادامه داد: خودم فکر می‌کنم که در هر دو ماده شانس دارم و همه تلاش خودم را به کار می‌گیرم که در مسابقات جهانی حاضر باشم. الآن هم که در فصل آماده‌سازی قرار داریم و باید به خوبی تمرین کنم تا به آمادگی لازم دست پیدا کنم.

طوسی با اشاره به رکوردهای خود در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: آن مسابقات آخرین بازی‌های فصل در بیرون از سالن بود که رکورد ایران را شکستم و از آخرین رکوردی که داشتم خیلی راضی هستم چرا که زمانی به ثبت رسید که در انتهای فصل قرار داشتیم.

مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان 16 تا 18 اسفندماه 92 در لهستان برگزار می‌شود.


ویدیو : تلاش مریم طوسی برای مسابقات جهانی