تلاش برای بهترین فرم رونالدو در جام جهانی : رونالدو در هفته های اخیر با مشکل ...


رونالدو در هفته های اخیر با مشکل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم کرده و آخرین بار در تساوی 1-1 مقابل وایادولید برای رئال به میدان رفت. آی اسپورت: رونالدو در هفته های اخیر با مشکل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم کرده و آخرین بار در تساوی 1-1 مقابل وایادولید برای رئال به میدان رفت.

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی پرتغال، اعلام کرد که کادر پزشکی این تیم با کادر پزشکی رئال مادرید در تماس هستند تا وضعیت کریس رونالدو را برای دیدار شنبه شب فینال لیگ قهرمانان ارزیابی کنند.

رونالدو در هفته های اخیر با مشکل مصدومیت از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم کرده و آخرین بار در تساوی 1-1 مقابل وایادولید برای رئال به میدان رفت.

اما انتظار می رود که در دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو در فینال چمپیونزلیگ بازی کند.

بنتو به خبرنگاران گفت:" ما به دلیل ارتباطی که بین کادر پزشکی تیم ملی و کادر پزشکی رئال وجود دارد، اطلاعاتی در  مورد رونالدو داریم.

بعد از فینال شنبه شب می توانیم متوجه شویم که او فصل را چگونه به پایان می رساند و آنگاه وقتی به اردو ملحق شود، آمادگی او را ارزیابی خواهی کرد.

وقتی او به اردو بیاید،  ما تلاش می کنیم تا برای همه چیز برنامه ریزی کنیم و آنگاه جام جهانی را در بهترین فرم آغاز خواهیم کرد.

بسیار دشوار است که رونالدو را با کسی مقایسه کرد. ما به دلایلی که همه می دانند، با او تیم قوی تری هستیم."


ویدیو : تلاش برای بهترین فرم رونالدو در جام جهانی