تقدیر نوادگان امام خمینی(ره) از ظریف/ از حسن خمینی تا نعیمه اشراقی : چندوقتی ...



چندوقتی است که نوه های امام و حتی فرزندان آن ها در صفحه های شخصیشان در شبکه های اجتماعی بسیار فعال شده اند و طرفداران زیادی هم دارند.

پس از توافق هسته ای هفته گذشته ایران و 1+5 اعضای بیت امام هر کدام به شیوه ای از زحمات محمدجواد ظریف تقدیر و تشکر کردند. حجت الاسلام و المسلمین حسن خمینی به وزیر امورخارجه تلفن کرد و برای اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای دعای خیر و آرزوی سلامتی و موفقیت و پایداری برای انجام وظایف شان در قبال ملت بزرگ ایران اسلامی کرد.

مرتضی اشراقی نوه هم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس مشترکی با محمدجواد ظریف بعد از به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای به ظریف خسته نباشید گفت.

زهرا اشراقی هم با انتشار تصویری از ظریف در بالکن هتل کوبورگ نوشت که دیپلماسی برنده شد و کسی نباخت.

 

عکس لختی دختر نعیمه اشراقی نوه امام خمینی , عکس لختی دختر نعیمه اشراقی نوه امام خمینی شایعه می باشد , نوه امام خمینی اشراقی

 

سید احمد خمینی هم تصویری از ظریف و روحانی با هم گذاشت و زیر آن نوشت: امروز به احترام این مردان می ایستیم و به مدد هم فردای ایران اسلامی مان را می سازیم. مبارک بادت این روز و همه روز، همایون بادت این سال و همه سال.

 

امام خمینی , فرودگاه امام خمینی , کمیته امداد امام خمینی

 

از سوی دیگر نعیمه اشراقی هم پیامی برای کمپین حامیان ظریف داده و گفته که« جناب دكتر ظریف بسان پزشك جراح متبحرى مى ماند كه كلیه تدابیر قبل از عمل و حین عمل را اندیشیده و جراحى بسیار سخت را به خوبى به انجام رسانده و سرافراز و سربلند از اطاق عمل بیرون آمده است اما مراقبتهاى پس از عمل، كم از خود جراحى نیست.»

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 


ویدیو : تقدیر نوادگان امام خمینی(ره) از ظریف/ از حسن خمینی تا نعیمه اشراقی