تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی/سیم کارت رایتل، کیک و ساندیس به مردم داده می شود! :



خرید سیم کارت رایتل , سیم کارت رایتل , سیم کارت هدیه رایتل
بالاخره پس از تبلیغات فراوان، جشنی که با پول بیت المال ملت ایران، بنا بود در تهران از سوی دولت برگزار شود، برگزار شد و مردم از شهرهای مختلف به تهران منتقل شدند تا جشن دولت را گرم کنند.

این مراسم با عنوان «تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی» امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این مراسم امروز پنجشنبه توسط دولت در استادیوم 100 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است با حاشیه هایی همراه شد که در ادامه می خوانید:

روابط عمومی ستاد تسهیلات سفرهای كشور با ارسال پیامكی به نمایندگان مجلس از آنها خواسته كه بعد از ظهر امروز در جشن این ستاد در استادیوم آزادی حضور یابند.

درحالی که گروه های هنری در حال برگزاری مراسم هستند، در حدود 70 درصد ار ظرفیت طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شده است و در طبقه دوم نیز تنها 10 الی 15 درصد از ظرفیت تکمیل شده است. طبقه اول 60 هزار نفر و طبقه دوم، 40 هزار نفر ظرفیت دارد.
 
* بالگرد های هلال احمر در ورودی های ورزشگاه حضور دارند ؛ همچنین دو فرورند بالگرد دیگر به صورت متناوب بر فراز ورزشگاه آزادی پرواز می کنند.
 
 در مواردی حاضران نسبت به سردادن شعار و تشویق تیم های ورزشی اقدام می کنند. در این میان تیم هایی از جمله استقلال، پرسپولیس و منچستریونایتد از سوی حاضران تشویق می شوند.
 
 علی رغم آنکه حاضران در ورزشگاه در بسیاری از موارد به صورت استانی تفکیک شده اند اما تفکیک جنسیتی برای حضور مجزای مردان و زنان در ورزشگاه صورت نگرفته است.
 
* عمده حاضران با لباس ها و کاورهای هلال احمر در ورزشگاه حاضر شده اند و برای تمایز استانها از کلاه های آفتابی با رنگ های مختلف استفاده شده است.
  یک تابلوی بزرگ از آرم سازمان هلال احمر در بخش مرکزی ورزشگاه از سوی حاضران در دست گرفته شده است.
 
* در چند قسمت از ورزشگاه شعارهایی همچون سال حماسه سیاسی و اقتصادی و اللهم عجل لولیک الفرج نصب شده است .
 
*  هم اکنون مراسم رقص محلی با حضور گروه های استانی بر روی سکوی نصب شده بر دایره وسط ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است .
 
* در حال حاضر گروه استان کردستان در حال اجرای مراسم است؛ پیش از آن نیز گروه های محلی از استان دیگر به اجرای مراسم پرداختند.
 
 6 عدد آمبولانس برای امداد رسانی احتمالی در خط دو میدانی کنار زمین ورزشگاه آزادی حضور دارند.
 
* بر روی لباس های گروه های هنری برخی استان ها، آرم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نقش بسته است.

 قرار بود همایش دولت ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما هنوز به دلیل عدم تکمیل ظرفیت ورزشگاه، این همایش آغاز نشده است.
 
* تعداد زیادی از نیروهای کاورپوش با رنگهای نارنجی راه داری، سرخ رنگ هلال احمر و دیگر آرم های سازمان های دولتی  در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند، نکته جالب توجه حضور تعداد کثیری از نیروهای هلال احمر کل کشور درورودی های مختلف ورزشگاه آزادی است.
 
* تعدادی از حاضران در مقابل درب ورودی، شعارهایی در حمایت از برخی از تیم های فوتبال سر می دهند.
 
* در حالی که هنوز ورود به ورزشگاه آزادی جریان دارد انبوهی از بطری های آب معدنی در حوالی دربهای ورودی ریخته شده است. بر اساس این گزارش از ورودی بطری و برخی اقلام دیگر به داخل ورزشگاه خودداری می شود و بر همین اساس اذحام زیادی از زباله در ورزشگاه وجود دارد.
 
* در حال حاضر تا همین لحظه در حدود نیمی از طبقه اول ورزشگاه پر شده است و ورود نیروهای متعدد از شهرهای مختلف ادامه دارد .
 
 برای اجرای این مراسم سکوی دایره ای رنگ در وسط ورزشگاه برای اجرای مراسم ایجاد شده است. روز گذشته اخباری مبنی بر هزینه 500 میلیونی به منظور ایجاد این سکو منتشر شده بود.
 
* در کنار توزیع ساندویچ، ساندیس و کیک به حاضرین،"راتیل" که اسپانسر اصلی این میتینگ است، به هر نفر یک عدد سیمکارت هدیه داده است!.... /  tabnak.ir


ویدیو : تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی/سیم کارت رایتل، کیک و ساندیس به مردم داده می شود!