تقابل جالب مسی و کوبی براینت +عکس : دو ستاره دو ورزش مختلف، لیو مسی ستاره دنیای ...


دو ستاره دو ورزش مختلف، لیو مسی ستاره دنیای فوتبال و کوبی براینت اعجوبه دنیای بسکتبال در کلیپ تبلیغاتی ترکیش ایرلاینز به رقابت با هم پرداختند، البته رقابت آنها ورزشی نبود، بلکه آنها راه دیگری پیدا کردند: گرفتن عکس از خود در مکان های مختلف دنیا!



پادشا: دو ستاره دو ورزش مختلف، لیو مسی ستاره دنیای فوتبال و کوبی براینت اعجوبه دنیای بسکتبال در کلیپ تبلیغاتی ترکیش ایرلاینز به رقابت با هم پرداختند، البته رقابت آنها ورزشی نبود، بلکه آنها راه دیگری برای شکست دادن یکدیگر پیدا کردند: گرفتن عکس از خود در مکان های مختلف دنیا!

مطالب جالب , عکس های جالب , جالب انگیز

جالب , عکس جالب , فیروزه کوبی

به گزارش پادشا به نقل از دیلی میل؛ در این رقابت بین مسی و براینت، مسی تصویری از خودش مقابل کلیسای سنت باسیل مسکو و تصویری با یک میمون در تایلند برای براینت می فرستد و در عوض براینت تصویری از خودش روی دیوار بزرگ چین و عکس دیگری در کنار شیری که او را می لیسد برای مسی می فرستد.

دانستنی های جالب , اخبار جالب , شعارهای تبلیغاتی جالب

کوبی اسمالدرز , مطالب جالب و خواندنی , کوبی برایانت

این بار مسی عکسی از خودش با ماهی های کوچک آبهای مالدیو ارسال می کند و براینت در آفریقای جنوبی با یک کوسه عکس می گیرد و برای مسی می فرستد.

تصاویر جالب , نکات خانه داری جالب , اخبار جالب روز

داستان جالب , عکس های خنده دار و جالب , معرفی سایت های جالب

در حالیکه مسی می خواهد مقابل مسجد آبی مشهور استانبول عکس بگیرد، ناگهان براینت پشت سر او ظاهر می شود و مثل عکس خراب کن ها شکلک درمی آورد.

جالب ترین ها , دانستنی ها جالب , معما جالب

ترکیش ایرلاینز در این تبلیغ با شعار "دنیای خود را وسعت ببخشید" از این ستاره های محبوب و مردمی استفاده کرده و ویدئوی آن بیش از 100 میلیون بار دیده شده است.

خبر های جالب , متن جالب , ترفند جالب

هر دوی این سوپراستارها در حال بهبود از مصدومیت های قبلی خود هستند. مسی بازیکن تیم بارسا در حال بهبود از جراحت ران است و تا ماه ژانویه آمادگی خود را بدست می آورد. براینت ستاره تیم لیکرز هم که مشکل آشیل داشته، برای بازی روز جمعه در ساکرامنتو آماده است.


ویدیو : تقابل جالب مسی و کوبی براینت +عکس