تفکیک سازمان تربیت‌بدنی از جوانان اگر به نفع حوزه جوانان باشد، محقق می‌شود :



استفاده تلفن همراه امکانات تربیت جوانان , حدیث از در مورد تربیت دینی جوانان , وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: تفکیک سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی اگر به نفع حوزه جوانان باشد، محقق خواهد شد.

محمود گودرزی در اولین گردهمایی سراسری جوانان ایران با عنوان «جوان ایرانی، گفتگوی جهانی» بیان کرد: ورزش از جذابیت‌های وسیع و گسترده‌ای برخوردار است و مفاهیمی در حوزه جوانان مطرح است که باید به آنها پرداخته شود و نباید در سایه ورزش مورد مغفولیت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه جوانان محور اصلی تحرکات مثبت و منفی اجتماعی هستند گفت: جوانان موتور محرک تصمیمات اصلاح طلبانه هستند و توجه به آنها باید سرلوحه کار باشد و تغییرات ساختاری صورت بگیرد.

گودرزی به تشکل شورای عالی جوانان اشاره و اظهار کرد: در شورای عالی جوانان ارتقای جایگاه حوزه جوانان در کشور مطرح شد و این ارتقا جایگاه باید صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در جدا شدن جوانان از سایه ورزش بحثی نیست افزود: 18 دستگاه ملزم به پرداختن به امور جوانان هستند و مسئولیتی که وزارت ورزش و جوانان بر عهده دارد روشن کردن وظایف آنهاست.

گودرزی به مسائل و امور مربوط به جوانان اشاره و بیان کرد: در راس این امور جدی انگاشتن جوانان به عنوان یک محور اساسی است همچنین مسئله مسکن، ازدواج، اشتغال و غیره که موضوعات مهم و حیاتی در امور جوانان هستند و باید با تصمیمات قدرتمندانه دولت مرتفع شوند.

وی با اشاره به توافقات انجام شده گفت توسعه اقتصادی منجر به شکوفایی خواهد شد که امید است جوانان را در بر گرفته و بدیهی است که آنها می‌توانند موفق شوند.

وی افزود: جوانان با امید و تدبیری که وجود دارد به حقوق خود خواهند رسید.

وزیر امور ورزش و جوانان در خصوص گسست نسلها بیان کرد: فاصله و شکافی که بین نسل جوان و نسل قبل از او وجود دارد یک گسست نیست و این یک نگاه بدبینانه است.

وی افزود: جوانان باید در اتخاذ تصمیمات استراتژیک تاثیرگذار باشند و این باید توسط دولت درک شود.

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو : تفکیک سازمان تربیت‌بدنی از جوانان اگر به نفع حوزه جوانان باشد، محقق می‌شود