تغییر مذهب اجباری به دستور آقای مدیر عامل +عکس : خانمی که بخاطر اجبار مدیر ...



خانمی که بخاطر اجبار مدیر عاملش در تغییر مذهب مجبور شد خانه و زندگی اش را رها کند توانست از او 348 هزار دلار غرامت بگیرد.

مدیر عامل , مدیر عامل بانک رفاه , تغییر مدیر اصلی کانال تلگرام
این خانم که یک متخصص بهداشت دهان و دندان است در یک کلینیک شبانه روزی در ایالت فلوریدا زندگی میکرد . مدیر این کلینیک مردی خودخواه از فرقه طبیعت گرایان بود و به اجبار از این خانم خواسته بود در سمینارهای این گروه شرکت کرده و تغییر مذهب دهد.
خانم "سوزان مولمان" بارها سعی کرد او را متقاعد کند اما زمانیکه دید آزار و اذیت او تمام شدنی نیست به همراه دخترش از آن ایالت فرار کرده و در میشیگان به زندگی پرداخت.
این اتفاقات در سال 2009 رخ داد و خانم "مولمان" با بازگشت به ایالت زادگاهش از این کارفرمای گمراه به دادگاه احقاق حقوق شهروندی شکایت کرد و توانست از او غرامت بگیرد.

مدیر عامل سایپا , مدیر عامل گوگل , مدیر عامل بانک ملت
بنابر رای دادگاه محلی این زن قربانی آزار و اذیت های کارفرمایش شده است و علاوه بر آسیب های مالی از نظر روحی هم صدمه دیده است و بنابر این میتواند از مدیرش غرامت بگیرد.
دادگاه اقدام کارفرمایان در جهت تغییر عقاید مذهبی کارمندان را محکوم کرد و دستور پرداخت 3480 دلار غرامت به مدیر کلینیک را به وی ابلاغ کرد.
این روزها بازار عقاید مذهبی گمراه کننده در امریکا داغ است . اخیرا نیز یکی از ستارگان هالیوودی پیرو مذهب طبیعت گرایان (تام کروز) به خاطر عقاید مذهبی اش از همسرش جدا شد.
 پرداد


ویدیو : تغییر مذهب اجباری به دستور آقای مدیر عامل +عکس