تغییر روش فروش محصولات ایران‌خودرو/ قیمت خودرو‌های داخلی در بازار :   اخبار ...



 

اخبار اقتصادی - تغییر روش فروش محصولات ایران‌خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو از اعلام تغییر نحوه فروش محصولات ایران‌خودرو و اتخاذ رویکرد جدید در این بخش خبر داد.

عبدالله بابایی گفت: به‌منظور تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان، با توزیع عادلانه ظرفیت فروش در طول روزهای مختلف از ابتدای دی‌ماه جاری امكان ثبت‌نام مشتریان در طول یك‌ماه را فراهم كرده است.

 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با تاكید بر رویكرد جدید در نحوه فروش محصولات شركت اظهار کرد: قبل از این به دلیل استقبال مشتریان، ظرفیت فروش ماهانه ایران خودرو در روزهای اول هر ماه تكمیل می‌شد و در روزهای بعد تا پایان ماه امكان ثبت‌نام و خرید برای دیگر مشتریان وجود نداشت.

 

وی با تاكید بر ضرورت افزایش رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به تمامی درخواست‌های آنان یادآور شد: در این راستا مقرر شد ظرفیت ثبت‌نام محصولات مختلف در طول هر ماه توزیع شده و با این اقدام امكان تصمیم‌گیری مناسبتر مشتریان ایران خودرو برای خرید محصولات فراهم شود.

 

بابایی اظهار کرد: پس از آزاد سازی ظرفیت‌ها در روزهای پایانی هر ماه، امكان تكمیل ظرفیت فروش برخی خودروها قبل از اتمام آن ماه پیش‌بینی شده است.

 

----------------------

 

 قیمت خودرو‌های داخلی در بازار

“فروش اقساطی” محصولات “ایران خودرو” آغاز شد جدول قیمت , جزییات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو جدول قیمت , فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد جدول قیمت

 

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 


ویدیو : تغییر روش فروش محصولات ایران‌خودرو/ قیمت خودرو‌های داخلی در بازار