تغییر تعرفه تماس‌های همراه اول از فردا : از فردا، سه شنبه، 15 مردادماه، تعرفه ...


از فردا، سه شنبه، 15 مردادماه، تعرفه هر دقیقه مکالمه با خطوط دائمی و اعتباری همراه اول تغییر خواهد کرد. خبرگزاری ایسنا: از فردا، سه شنبه، 15 مردادماه، تعرفه هر دقیقه مکالمه با خطوط دائمی و اعتباری همراه اول تغییر خواهد کرد.

 این تغییر تعرفه در شرایطی رخ خواهد داد که تاکنون و در شرایطی که کمتر از 12 ساعت به زمان تغییر تعرفه مانده هنوز نرخ جدید مکالمات اپراتور اول اعلام نشده و مشخص نیست تماس‌های مشترکان چه هزینه‌ای برای آنها خواهد داشت.

تغییر تعرفه تماس های همراه اول به دلیل فلت سازی در شبکه اپراتور اول ایجاد شده و به موجب مصوبه سازمان تنظیم مقررات قرار بر آن است که از این پس در شبکه همراه اول هم همانند سایر اپراتورهای کشور هزینه‌های مربوط به جابجایی حذف شده و هر دقیقه مکالمه با خط همراه اول تمام استانها نرخ ثابتی داشته باشد.

پیش از این وحید صدوقی - مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار - اعلام کرده بود: اکنون 10 سال است تعرفه‌های ما تغییری نداشته و امسال هم تاکنون تغییری در تعرفه‌ تماسها و پیامک‌هایمان نداشته‌ایم. اما قرار است بررسی‌های خود را آغاز کنیم تا براساس آن مشخص شود که پس از اجرای طرح فلت سازی شبکه همراه اول تعرفه‌هایمان از چه قرار خواهد بود.

وی همچنین گفته بود:تعرفه‌ای که در حال حاضر برای مکالمات همراه اول پس از فلت شدن شبکه آن در نظر گرفته شده رنجی بین 511 تا 618 ریال خواهد بود اما تا کنون تعرفه دقیقی که قرار است از فردا اعمال شود اعلام نشده و در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگاران برای تعرفه‌های جدید این گونه اعلام می شود که تعیین این تعرفه‌ها همچنان در گرو جلساتی است که در حال برگزاری هستند اما با این وجود از فردا قطعا هزینه مکالمات همراه اول بر اساس تعرفه‌های جدید محاسبه خواهد شد، حتی اگر این تعرفه ها ظرف امروز اعلام نشوند.


ویدیو : تغییر تعرفه تماس‌های همراه اول از فردا