تغییرات عجیب رده بندی جدید فیفا : با حضور تیم‌هایی مثل ولز و رومانی در جمع ...


با حضور تیم‌هایی مثل ولز و رومانی در جمع 10 تیم برتر جهان، شاید عجیب رده بندی فیفا تا به حال منتشر شده است. ورزش سه: فیفا دقایقی پیش آخرین رده بندی تیم‌های ملی را منتشر کرد که تغییرات زیادی در بین 10 تیم برتر آن ایجاد شده است. آرژانتین، نایب قهرمان جام جهانی و کوپا آمریکا، با دو پله صعود،بالاتر از آلمان و بلژیک در صدر جدول قرار گرفته است.کلمبیا بدون تغییر در رده ی چهارم قرار گرفته ولی هلند با وجود نتایج بسیار ضعیف در ماه‌های اخیر که منجر به استعفای گاس هیدینگ شد، با یک پله صعود به رده ی پنجم رسیده است.

برزیل یک پله سقوط داشته و در رده ی ششم قرار گرفته و پرتغال، بدون تغییر در رده ی هفتم مانده است. شاید عجیب ترین نکته ی این لیست، رومانی است که با 4 پله صعود، به رده ی هشتم برترین تیم‌های ملی صعود کرده است. همچنین انگلیس نیز با توجه به نتایج خوبی که در ماه‌های اخیر کسب کرده، 6 پله صعود داشته و در رده ی نهم قرار گرفته است. ولز نیز با 12 پله صعود، موفق شده برای اولین بار در جمع 10 تیم برتر جهان قرار بگیرد.

همچنین اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی یورو، با 2 پله سقوط، از جمع 10 تیم برتر جهان خارج شد و در رده ی دوازدهم قرار گرفت.

بیشترین سقوط در جمع 30 تیم برتر، متعلق به فرانسه با 13 رتبه سقوط و قرار گرفتن در رده ی بیست و دوم است است. همچنین بیشترین صعود در جمع 30 تیم برتر، متعلق به ایسلند با 14 پله صعود و قرار گرفتن در رده ی بیست و سوم است.


ویدیو : تغییرات عجیب رده بندی جدید فیفا