تعطیلات تابستان سفرها را افزایش نداد/ مردم پول سفر کردن ندارند :    اخبار اجتماعی ...



ست کردن لباس های رنگی برای تابستان , مردم عاشق خرید کردن , رسم مردم مختلف ایران در تابستان

 

 اخبار اجتماعی -  تعطیلات تابستان سفرها را افزایش نداد/ مردم پول سفر کردن ندارند

با وجود افزایش قیمت حامل‌های انرژی و ثابت ماندن نرخ کرایه اتوبوس‌ها، در فصل تابستان هیچ افزایش سفری نداشتیم.

احمدرضا عامری، رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: نرخ کرایه اتوبوس به نسبت دیگر هزینه‌های سفر، بسیار پایین است و سهم چندانی از مجموع هزینه‌ها ندارد، با این وجود در تابستان تعداد سفرها افزایش ویژه‌ای نداشت و همه چیز مانند قبل پیش رفت.

او گفت: افزایش هزینه‌های سفر عده‌ زیادی را از برنامه ریزی منصرف کرده است و مردم پولی برای مسافرت ندارند.

عامری با بیان این‌که اتحادیه به منظور تسهیل مسافرت افزایش نرخ کرایه را به آینده موکول کرده است گفت: با وجود کلید خوردن گام دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها اتحادیه در سال جاری نرخ‌ها را ثابت نگه داشته و و در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت‌ها نداریم.

او گفت: با بالا رفتن قیمت حامل‌های انرژی و افزایش هزینه سفر با خودرو شخصی، در حال حاضر اتوبوس ارزان‌ترین وسیله نقلیه بین شهری است که هزینه آن قابل مقایسه با دیگر وسایل حمل و نقل عمومی نیست.

رییس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری به افزایش کیفیت خدمات‌دهی ناوگان اتوبوس رانی کشور اشاره کرد و گفت:‌در کنار افزایش کنترل‌ها بر اتوبوس‌ها اسکانیا چند کمپانی دیگر خدمات VIP ارائه می‌کنند و خوشبختانه اتوبوس‌های با کیفیت در تمام خطوط اصلی کشور فعالند. امکانات زیربنایی لازم در سطوح مختلف برقرار شده و تنها مشکل پایین آمدن توان مسافرتی مردم است.

 

 اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو : تعطیلات تابستان سفرها را افزایش نداد/ مردم پول سفر کردن ندارند