تعریف یک سایت ورزشی از جهانبخش : یک سایت ورزشی از علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکنی ...


یک سایت ورزشی از علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکنی یادکرد که سبک بازی و آوازه‌اش او را تا حد معروف‌ترین بازیکن ایران مطرح می‌‌کند. خبرگزاری فارس: سایت فوتبال فورفورتو در گزارشی به وضعیت جهانبخش بازیکن ایرانی تیم آلکمار هلند پرداخته است.

این رسانه ابتدای گزارش خود نوشته بازیکن مهربان و دوست داشتنی که استعداد زیادی هم دارد، آینده درخشانی را نوید می‌دهد.

این رسانه ابتدا مشخصاتی از بیوگرافی این بازیکن ارائه کرد و نوشت: جهانبخش در منطقه کوهستانی در شمال ایران بدنیا آمد و در تیم آکادمی داماش گیلان مدارج ترقی را پیمود. بعد در تیم بزرگسالان در 42 مسابقه توانست توجه همه را به خود معطوف کند بطوریکه در تیم‌های زیر19 ، 20 و 23 ساله‌های ایران حضور یافت که بعد مورد توجه تیم ان.ای.سی نایمخن هلند قرارگرفت و با آن قراردادی 3 ساله در ژوییه سال 2013 امضا کرد.

سایت مذکور در ادامه عنوان کرد: جهانبخش در فوتبال هلند نیز پیشرفت سریع و خیره‌کننده‌ای داشت و در 33 بازی 6 گل زد و 5 پاس گل در نخستین فصل حضورش داد.او سال گذشته به آلکمار ملحق شد و قراردادی 5 ساله امضا کرد. در این تیم نیز در 19 بازی تاکنون 19 گل زده است.

در ادامه نیز با توجه قابلیت‌های که جهانبخش دارد، این رسانه از ستاره ایرانی در کنار سردار آزمون به عنوان ستاره‌های یک دهه آینده فوتبال ایران نام برده است.

در عین حال او را با مهدی مهدوی کیا، بازیکن بزرگ اسبق فوتبال ایران مقایسه کرد و سرعت وی را در جناحین شبیه به او دانسته است.

همچنین از توانمندی‌های کم این بازیکن در بازی هوایی و فیزیکش به عنوان نقطه ضعف نام برده است.

در بخشی از این گزارش از قول آزمون در مورد وی عنوان شده است:جهانبخش و من توان خوبی داریم. دوستان خوبی هستیم و امیدواریم بتوانیم برای مدتی طولانی از طریق تیم ملی برای تیم ملی کشورمان تلاش کنیم.

در بخش دیگری از این گزارش همچنین عنوان شد: بازیکن ایرانی آلکمار وقتی در فوتبال هلند درخشید، مورد توجه تیم‌های از فرانسه و ترکیه قرارگرفته اما او در نهایت به سود آلکمار تصمیم گرفته است.

در این ارتباط از قول بازیکن 22 ساله عنوان شد: من همیشه به حرف دلم گوش می‌دهم. از فرانسه و ترکیه پیشنهاد گرفتم اما رد کردم. نزدیک بود به پرسپولیس بروم اما در نهایت تصمیم به بازی در خارج از ایران گرفتم.

در پایان این گزارش همچنین عنوان شده چنانچه تیم ملی ایران به مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کند، او 24 ساله خواهد شد و در اوج توانمندی و تجربه قرارخواهد گرفت.


ویدیو : تعریف یک سایت ورزشی از جهانبخش