تعرفه سیم‌ كارت‌ رایتل اعلام شد : تعرفه سرویس‌های این اپراتور كه خدمات آن‌ها ...


تعرفه سرویس‌های این اپراتور كه خدمات آن‌ها به مشتركین ارائه شده است، مشخص شده است. خبرگزاری ایسنا: مدیر كل برند ارتباطات رایتل تاكید كرد: تعرفه سرویس‌های این اپراتور كه خدمات آن‌ها به مشتركین ارائه شده است، مشخص شده است.

شاهین آرپناهی درباره تعرفه‌های سیم كارت‌های رایتل اظهار كرد: تعرفه سیم‌كارت‌های رایتل پیش‌تر نیز ارائه شده است كه بر اساس آن هزینه هر دقیقه مكالمه داخل شبكه 52.5 ریال و هزینه هر دقیقه مكالمه خارج از شبكه 62.5 ریال است.

وی افزود: هزینه خدمات دیتا هر كیلو بایت استفاده در ساعات پیك دو ریال و هزینه درساعت خارج از پیك یك ریال است. همچنین هزینه هر پیام سرویس چندرسانه‌یی 400 ریال است.

مدیر كل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه تعرفه پیامك فارسی را 105 ریال و تعرفه پیامك لاتین را 195 ریال بیان كرد و در ادامه گفت:‌ در حال حاضر مشغول طرح‌های جشنواره نخستین‌ها هستیم و تعرفه‌هایی كه مشتركین و مصرف‌كنندگان با آن سروكار دارند اعم از دیتا، مكالمه صوتی، تصویری، MMS و پیامك گفته شده است.

مدیر كل برند ارتباطات اپراتور سوم در پایان تاكید كرد: برای هر خدمت ارائه شده به مشتركین تعرفه و هزینه استفاده از آن‌ها مشخص شده است كه مشتركین با مراجعه به سایت رایتل می‌تواند از طرح‌ها و تعرفه‌ها اطلاع یابند.    


ویدیو : تعرفه سیم‌ كارت‌ رایتل اعلام شد