تعجب گزارشگر و کارشناس تلویزیونی لهستان از قدرت والیبال ایران :  اخبار ورزشی ...



والیبال ایران لهستان , بازی ایران لهستان والیبال , نتیجه والیبال ایران لهستان یورو2016


 اخبار ورزشی - تعجب گزارشگر و کارشناس تلویزیونی لهستان از قدرت والیبال ایران

کارشناسان شبکه تلویزیونی لهستان ضمن اعتراف به برتری مطلق ایران نسبت به نمایش عالی شاگردان کواچ و پیشرفت غیرمنتظره ایران ابراز شگفتی کردند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مصاف برابر لهستان چهره یک تیم مقتدر را نشان داد و در سه ست پیاپی به برتری رسید.

 گزارشگر شبکه تلویزیونی polsat sport لهستان در پایان بازی با چهره‌ای متعجب از کارشناس پرسید: «دومین بازی را هم باختیم به نظر شما این ایران را می‌توانیم در لهستان ببریم؟»

 کارشناس تلویزیونی در پاسخ به سوال گزارشگر گفت: «نمی‌خواهم جواب بدبینانه‌ای بدهم، اما با این نمایش، شانسی در بازی برگشت نداریم و باخت تکرار خواهد شد.»

گزارشگر از کارشناس تلویزیونی پرسید در حالی که ایران پیش از آغاز مسابقات ضعیف‌ترین تیم گروه حساب می‌شد و در رنکینگ نیز تنها تیمی بود که جزو ده تیم اول نبود، آیا فکرش را می‌کردید حالا صدرنشین جدول شده باشد؟ که کارشناس تلویزیونی گفت: «انتظار صدرنشینی را نداشتم. رشد ایران فوق العاده بوده است. با توجه به عملکرد خوب آنها در سال گذشته حدس می‌زدم خوب کار کنند،‌ اما نه تا این اندازه. البته همه می‌دانیم که ایتالیا در بازی‌های اخیر خود از جمله برابر ایران و لهستان با ترکیب اصلی خودش بازی نکرده و این 19 امتیاز مربوط به بازی‌های اول آنهاست،‌ اما این مساله تاثیری در وضعیت تیم‌های صعود کننده نداشته است. چرا که ایتالیا هم برابر ایران و هم برابر لهستان با تیم دوم بازی کرده و احتمالا در بازی آخر برابر برزیل هم با تیم اصلی بازی نخواهد کرد و در این صورت کار برای ما بسیار سخت خواهد شد.»

 وی در پاسخ به این سوال که مشکل لهستان برابر ایران چه بود که حتی نتوانست یک امتیاز بگیرد،‌ گفت: «ایرانی‌ها در دفاع روی تور بسیار خوب بودند و از توپ‌های برگشتی استفاده می‌کردند. این اتفاقی بود که در تیم ما رخ نداد و چند بار برتری از دست رفت. ایران وجهه یک تیم حرفه‌ای را داشت و حتی زمانی که بازیکن اصلی‌اش مصدوم شد به خوبی به بازی برگشت.»

 کارشناس تلویزیونی در پایان درباره شانس لهستان برای صعود به فینال گفت:‌ «همان طور که گفتم شانس کمی داریم. اگر اشتباه‌هایمان را تکرار کنیم، نمی‌توانیم امتیازهای لازم را بگیریم. مگر این که ایتالیا برابر برزیل با تمام قوا بازی کند. هیچ چیز معلوم نیست. ما تیم‌های زیادی را شکست داده‌ایم و برد برابر ایران هم غیرممکن نیست، اما بسیار سخت است.»

در ادامه مصاحبه گزارشگر این شبکه که به تهران سفر کرده بود، با بازیکنان پخش شد و آنها نیز به قدرت و هوشیاری بازیکنان ایران در استفاده از اشتباه‌های حریف اشاره کردند و پیروزی را حق ایران دانستند.

 گفتنی است تیم ملی والیبال ایران با تکرار پیروزی برابر لهستان صعودش را به فینال لیگ جهانی والیبال قطعی کرد.
 اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو : تعجب گزارشگر و کارشناس تلویزیونی لهستان از قدرت والیبال ایران