تعبیر جدید مشایی;عملکرد دولت با تمام تاریخ معاصر ایران برابری می‌کند! : تعبیر ...



تعبیر جدید مشایی برای توصیف عملکرد احمدی نژاد

عملکرد دولت با تمام تاریخ معاصر ایران برابری می‌کند!

ظرفیت زیادی در کشور هست که باید مورد استفاده قرار گیرد، دولت واقعا عاشقانه به این مسئله نگاه می کند و در رأس همه، رییس جمهور محترم در دولت واقعا عاشقانه به این عرصه توجه دارد، به هیچ وجه هم به دنبال ارائه گزارش در این حوزه نیست چرا که وظیفه و مایه افتخار خود می داند در این عرصه کار کند.

برخی مدعی بودند که این نحوه گزارش دادن باعث می شود مردم تصور کنند در 27 سال قبل از دولت نهم کم کاری شده است که ما در پاسخ آنها گفتیم این گزارش می خواهد بگوید که می شد در آن 27 سال هم مثل این سال ها کار کرد!

 

تاریخ معاصر ایران , زنان بزرگ تاریخ معاصر ایران , کتاب های جدید درباره تاریخ ایران

 

فردانیوز: رییس دفتر رییس جمهور که در ادبیات سیاسی اصولگرایان به عنوان «لیدر گروه انحراف» شناخته می شود . در تازه ترین سخنان خود در جمع دست اندرکاران ستادهای راهیان نور به دفاعی جانانه از عملکرد دولت پرداخت و با تعابیر خاصی حاصل عملکرد دولت را «گاه با دو برابر زمان گذشته از دولت های دیگر و گاه با تمام زمان سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی و گاه با تمام تاریخ معاصر» مقایسه کرد و تاکید کرد که می شد تا قبل از روی کار امدن این دولت نیز همین گونه کار کرد!

این سخنان که به نظر می رسد به طور مشخص با اهداف انتخاباتی بیان شده است به گونه ای غلوآمیز است که بی شک با واکنش هایی فراوانی روبرو خواهد شد . پیشتر «فردا» طی گزارشی  خبر داده بود که جریان خاص در دولت در پی راه اندازی ستادهایی گسترده برای فعایت های انتخاباتی است و حتی در صدد است سال آینده در اردیبهشت ماه میتینگی 100 هزار نفره! در ورزشگاه آزادی برگزار کنند

مشایی در بخشی از این سخنرانی خاص که سایت ریاست جمهوری آن را منتشر کرده گفته است: حجم کاری که دولت برای راهیان نور انجام داده است، از جهت مدیریت، مالی، پشتیبانی و برنامه ریزی یک حجم بسیار بسیار بالایی است، اما نسبت به دریای بی‌کران ظرفیتی که در مناطق عملیاتی وجود دارد، این چیزی نیست. من البته به جهت تعهدی که در خودم احساس میکردم و تکلیفی که داشتم در زمانی که در گردشگری بودم، در سفر اول یا سفر دوم دولت به استان خوزستان مصوب کردیم که سند گردشگری جنگ را بنویسیم و این کار را هم کردیم.

رحیم مشایی با تاکید بر اینکه ظرفیت زیادی در کشور هست که باید مورد استفاده قرار گیرد، گفت: دولت واقعا عاشقانه به این مسئله نگاه می کند و در رأس همه، رییس جمهور محترم در دولت واقعا عاشقانه به این عرصه توجه دارد، به هیچ وجه هم به دنبال ارائه گزارش عملکرد در این حوزه نیست چرا که وظیفه و مایه افتخار خود می داند در این عرصه کار کند.

وی با اشاره به انتقادات مطرح شده از نحوه ارائه گزارش رییس جمهور که عملکرد دولت خود را با سالهای گذشته پس از انقلاب تا دولت نهم مقایسه می کند، اظهار داشت: برخی مدعی بودند که این نحوه گزارش دادن باعث می شود مردم تصور کنند در 27 سال قبل از دولت نهم کم کاری شده است که ما در پاسخ آنها گفتیم این نحوه گزارش دهی می خواهد بگوید که می شد در آن 27 سال هم مثل این سال ها کار کرد.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: وقتی آقای احمدی نژاد آمد، رسانه های خارجی گفتند که او بوی خمینی (ره) می دهد. دولتی سر کار آمد که با قدرت از ارزش ها دفاع کرده و برای خدمت شب و روز نمی شناسد و حالا حاصل عملکردش گاه با دو برابر زمان گذشته از دولت های دیگر و گاه با تمام زمان سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی و گاه با تمام تاریخ معاصر برابری می کند، خوب اینکه بد نیست، بلکه خیلی هم خوب است و اثبات می کند که با پافشاری بر ارزش ها بهتر می شود کشور را اداره کرد و بیشتر کار کرد و نظریات خلاف این، جعلی و غلط است.

رحیم مشایی ادامه داد: اگر بر ارزش ها و عدالت پافشاری کنیم، این مانع سرمایه گذاری نیست، البته عده ای در کشور کارهایی می‌کنند تا در ایران سرمایه گذاری نشود، اما دولت نشان داد که بازگشت به ارزش های انقلاب و ارزش‌های اسلامی نه تنها بازدارنده نیست، بلکه یک نهضت جدیدی در آبادانی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشت نگاه و افق دید ما به اهداف بلند می تواند به ما نیرو بدهد و البته این کار باید دسته جمعی انجام شود.

مشاور رییس جمهور، سال آینده را سال شکوفایی بزرگ برای کشور خواند و گفت: ان شاءالله در این سال انتخاباتی پرشور برگزار خواهد شد و همه مردم در صحنه خواهند بود و یک بار دیگر همه به خصوص کسانی را که منکر عزت ملت بزرگ ایران هستند، ناامید خواهند کرد، البته در هر صورت نباید یادمان برود که چه در روز سختی و چه در روز راحتی باید به یاد داشته باشیم و به دیگران نیز یادآور شویم که هر چه امروز میراث زیبایی، عزت و شکوه ماست، همه حاصل جانفشانی، ایثار و فداکاری مردان و زنانی است که جان، حیثیت، آبرو، مال و ناموسشان را تقدیم این راه درخشان، یعنی راه نور کردند./فردانیوز

 


ویدیو : تعبیر جدید مشایی;عملکرد دولت با تمام تاریخ معاصر ایران برابری می‌کند!