تصویر واقعی هواپیمای اختصاصی پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در حالی از خرید هواپیمای ...


باشگاه پرسپولیس در حالی از خرید هواپیمای اختصاصی خبر داده بود که صادق رییسی کیا می‌گوید این هواپیما برای کارهای دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایسنا: باشگاه پرسپولیس در حالی از خرید هواپیمای اختصاصی خبر داده بود که صادق رییسی کیا می‌گوید این هواپیما برای کارهای دیگر هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت درباره مالیکت هواپیمایی که گفته می‌شود مخصوص باشگاه پرسپولیس است، اظهار کرد: این هواپیما در مالکیت شرکت قشم ایر است اما بر اساس قراردادی که با باشگاه پرسپولیس منعقد شده، پروازهای این تیم را هم ساپورت می‌کند. اما اگر این هواپیما در زمان لازم نبود، از سرویس‌های دیگر استفاده می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با این وجود چرا از واژه اختصاصی برای این هواپیما استفاده می‌شود، افزود: هواپیما از این لحاظ که پرسپولیس می‌تواند استفاده کند اختصاصی است، اما مالکیتش برای شرکت دیگری است. به هر حال نمی‌توان یک هواپیما را تنها برای یکی، دو سرویس در ماه معطل نگه داشت.

رییسی‌کیا همچنین درباره بازی هفته‌ بعد راه‌آهن مقابل فولاد خوزستان به ایسنا گفت: تیم برای دیدار با فولاد آماده بوده و مشکل خاصی ندارد. امین منوچهری هم بعد دوران مصدومیتش، برگشته و می‌تواند بازی کند. ما امیدوار بودیم از دو، سه بازی آسان و قرعه خوبی که در ابتدای فصل داشتیم بهره لازم را ببریم، اما فوتبال همین است. با این وجود سورینت تیمی است که در روزهای سخت بهتر جواب می‌دهد و فکر می‌کنم بعد از بازی با فولاد و استقلال بهتر شویم.

او در پایان تاکید کرد: ما در پایان فصل رتبه‌ای که می‌خواهیم را به دست خواهیم آورد. هفته‌ قبل هم هفته‌ شکست بسیاری از مدعیان بود. یکی از تیم‌هایی هم که دایه دار بود، ما بودیم. اما همان طور که گفتم مرد روزهای سخت هستیم و روند رو به رشد تیم آغاز خواهد شد.

هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس تهران , انواع پردهای بکارت با تصویر واقعی , تصویر واقعی امام حسین


ویدیو : تصویر واقعی هواپیمای اختصاصی پرسپولیس