(تصویر) تولید مشروبات الکلی با پرچم ایران در برزیل! : اخبار ورزشی - (تصویر) ...



اخبار ورزشی - (تصویر) تولید مشروبات الکلی با پرچم ایران در برزیل!

در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی خبرهای مختلفی از کشور برزیل، میزبان این رقابت ها به گوش می رسد. از تدابیر ویژه این کشور برای روزه داری فوتبالیست ها و اعتصاب کارکنان متروی یکی از شهرهای این کشور گرفته تا ادامه اعتراضات مردم برزیل و وجود تدابیر امنیتی شدید، همگی سبب شده تا این جام تحت شرایط خاصی قرار بگیرد.

در این بین یک اتفاق غیرقابل پیش بینی افتاده که به نظر می رسد با موضع گیری مسئولان ورزش کشور و به خصوص فدراسیون فوتبال روبرو شود. از کشور برزیل خبر می رسد یکی از شرکت‌های خارجی با پرچم کشورهای صعود کننده به جام جهانی ۲۰۱۴ مشروبات الکلی تولید می‌کند و این شرکت با پرچم ایران نیز دست به چنین کاری زده است.

البته فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای به تمامی شرکت‌ها و موسسه‌های داخل ایران هشدار داد که اگر بدون مجوز در تبلیغات شان از جام جهانی استفاده کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود و جریمه‌هایی سنگین در انتظار این شرکت‌ها خواهد بود. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال از برخورد فیفا با این شرکت‌ها خبر دادند و مدعی بودند که این عمل خلاف قانون است اما هنوز هیچ موضع گیری رسمی نسبت به شرکت تولید کننده مشروبات الکلی اتخاذ نشده است.

تایید خبر از سوی یک مقام مسئول
در این خصوص نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تسنیم گفت: من هم جریان تولید مشروبات الکلی با پرچم ایران را شنیده‌ام و در حال جمع‌آوری مستندات در این زمینه هستیم. ما از شرایط تیم ملی باخبر هستیم. آنها از روحیه خوبی برخوردارند و تاکنون مشکلی از برزیل گزارش نشده و همه آنها آمادگی لازم را دارند.

سجادی در پاسخ به این سوال که گویا یک شرکت آلمانی مشروبات الکلی با پرچم کشورهای حاضر در جام جهانی تولید کرده که گفته می‌شود پرچم ایران نیز روی این بطری‌ها قرار دارد و آیا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری کرده یا خیر، گفت: هر چیزی امکان دارد که رخ دهد و من نیز این موضوع را شنیده‌ام و قرار است مستندات لازم را در این خصوص جمع‌آوری کنند تا تصمیم قاطعی اتخاذ کنیم.

 

کارگاه تولید مشروبات الکلی , پرچم ایران , عکس پرچم ایران

 

فوتسال ایران برزیل , مشروبات الکلی , فوتسال ایران و برزیل

 

ایران تصویر , پرچم برزیل , پرچم جمهوری اسلامی ایران

 اخبار ورزشی - فرارو

 


ویدیو : (تصویر) تولید مشروبات الکلی با پرچم ایران در برزیل!