تصویری جدید از گوشی HTC One M10 : گوشی One M10 در رنگ‌های سفید و مشکی راهی ...


گوشی One M10 در رنگ‌های سفید و مشکی راهی بازار می‌شود. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: «ایوان بلس» (Evan Blass) که در توییتر به نام Eveleaks@ شناخته می‌شود، تصویر جدیدی از گوشی One M10 شرکت HTC را منتشر کرده است.

گوشی جدید گوگل , گوشی جدید , گوشی جدید سامسونگ

در حالی که نمایشگاه MWC 2016 تا مدتی دیگر برگزار می‌شود و بیشتر خبرها درباره‌ی پرچم‌دارهای جدید سامسونگ و ال جی است، امروز تصویر جدیدی از گوشی One M10 شرکت HTC به بیرون درز کرد. این تصویر مربوط به مدل سفید رنگ این تلفن همراه هوشمند است و به نظر می‌رسد که HTC گوشی جدید خودش را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌کند.

در حالی که دو تصویر از این گوشی به بیرون درز کرده‌اند، هنوز نمی‌توان درباره‌ی ظاهر این محصول نظر داد. شرکت HTC قبلا گفته بود که برای طراحی گوشی One M10 از طراحی گوشی A9 الگو برداری می‌کند. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره‌ی پرچم‌دار جدید HTC‌ منتشر نشده، اما شایعات گفته‌اند که این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی AMOLED با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. به احتمال زیاد از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ روی این گوشی استفاده شده است. شایعات گفته‌اند که این تلفن همراه هوشمند یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

گوشی های جدید , جدید ترین گوشی سامسونگ , گوشی جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید
تصویر لو رفته از گوشی One M10 شرکت HTC

شرکت HTC قصد دارد گوشی One M10 را در اواخر اسفند ماه معرفی کند و احتمال دارد با اسم‌های مختلف در منطقه‌های گوناگون راهی بازار شود.


ویدیو : تصویری جدید از گوشی HTC One M10