تصویری از کوچک‌ترین دوربین ضد آب دنیا : دوربین YoCam با قیمت ۱۶۹ دلار پیش فروش ...


دوربین YoCam با قیمت ۱۶۹ دلار پیش فروش می‌شود و با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد. مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: دوربین YoCam به عنوان کوچک‌ترین دوربین ضد آب دنیا شناخته می‌شود که فضای بسیاری کمی اشغال می‌کند.

کوچک ترین شارژر دنیا تصاویر , کوچک‌ترین شرکت‌های پردرآمد دنیا , کوچک ترین آتشفشان دنیا که میتوانید از آن بالا رفت تصاویر

این دوربین که جزو محصولات پوشیدنی قرار می‌گیرد با جمع‌آوری کمک‌های مردمی سایت Indiegogo ساخته شده است. این محصول از هم اکنون برای پیش خرید آماده شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را خریداری کنند. براساس اطلاعات منتشر شده به وسیله‌ی این دوربین ضد آب می‌توان در داخل آب هم فیلم‌برداری کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌کوچک ترین خانه دنیا , پرسوتی ترین معماری های دنیا از قاب دوربین , کودک یازده ماهه کوچک‌ترین مانکن دنیا می‌شود

پر سوتی ترین معماری های دنیا از قاب دوربین , کوچک ترین پرنده دنیا , کوچک ترین ماشین های دنیا تصاویر

دوربین YoCam در اندازه‌ی ۸۵ در ۳۰ در ۲۱ میلی‌متر ساخته شده و تنها ۵۵ گرم وزن دارد. این دوربین تا عمق شش متری ضد آب است و می‌توان با آن کار کرد. حداکثر کیفیت فیلم‌برداری با این محصول هم 2.7K با سرعت ۳۰ فریم برثانیه است. همچنین این دوربین از دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد و می‌تواند با زاویه دید ۱۴۰ درجه فیلم‌برداری کند. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به قابلیت لرزش‌گیر، HDR و حالت Lifelogging Mode اشاره کرد که برای تهیه‌ی ویدیوهای لوپ (ویدیوهایی که پشت سر هم تکرار می‌شوند) به کار می‌رود.

کوچک ترین ماشین های دنیا , آیا قیمت کوچک‌ترین گوشی لمسی دنیا را می دانید , کوچک ترین ماشین دنیا

ترسناک ترین فیلم دنیا , عجیب ترین هتل های دنیا , کردنی ترین زن دنیا
‌‌‌‌‌‌‌‌
برای دوربین فیلم‌برداری YoCam لوازم جانبی مختلفی مانند کنترل بلوتوثی، یک پایه نگه‌دارنده‌ی آهنربایی، مچ‌بند، گیره و نگه‌دارنده‌های مختلف ساخته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت ۱۶۹ دلار این دوربین را پیش خرید کنند. البته قیمت نهایی این محصول ۱۹۹ دلار خواهد بود. سازندگان گفته‌اند که این دوربین در فروردین ماه سال ۹۵ (آوریل ۲۰۱۶) راهی بازار می‌شود.

زشت ترین دختر دنیا , دوربین کوچک , سخت ترین زبان دنیا

سکسی ترین زن دنیا , زشت ترین زن دنیا , خسیس ترین مردم دنیا


ویدیو : تصویری از کوچک‌ترین دوربین ضد آب دنیا