تصویری از پخش فیلم جنجالی در صحن مجلس : جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم ...


جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم که نتیجه اش پیش از برگزاری جلسه هم قابل پیش بینی بود، حاشیه های جالبی داشت.        پادشا: جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم که نتیجه اش پیش از برگزاری جلسه هم قابل پیش بینی بود، حاشیه های جالبی داشت.

به گزارش پادشا به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم پشت تریبون مجلس قرار گرفت. وی فیلم تحصن دانشجویان و اساتید دانشگاه امیر کبیر را در صحن علنی مجلس به نمایش درآورد که دانش آشتیانی در آن جمع حضور داشت.

دانلود فیلم پسر برهنه 13 ساله ایرانی و جنجالی تلگرام , فیلم های جنجالی سینمای ایران , فیلم جنجالی کویتی پور درباره بهروز وثوقی 35 آنلاین فیلم نت

دانش در این جمع اعلام کرده بود که در این تحصن اعتراض خود را اعلام می کنیم و باید کل اساتید کشور را برای این کار بسیج کنیم، در این فیلم صدیقی معاونت فعلی دانشجویی وزارت علوم و غلامی مدیر کل بورسیه های وزارت علوم نیز در کنار دانش در جمع تحصن کنندگان حضور داشتند و به نظر می رسید دانش از عناصر محوری اداره کننده این جلسه بوده است.

در فیلم بعدی نیز جمعی به تصویر کشیده شده بود که در تعطیلی کشاندن کلاس‌های دانشگاه نقش داشتند که در این جمع نیز دانش از افراد محوری بود.

در پایان نمایندگان با ۷۰ رای موافق، ۱۷۱ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از مجموع ۲۵۷ نماینده حاضر در مجلس با حضور دانش در وزارت علوم مخالفت کردند.

پیش از این نیلی احمدی آبادی توانسته بود ۷۹ رای موافق نمایندگان مجلس را جلب کند و آرای مخالف وی ۱۶۰ رای بود.


ویدیو : تصویری از پخش فیلم جنجالی در صحن مجلس