تصویری از قاب پشتی آیفون 7 لو رفت (+تصاویر) : به‌تازگی تصویری از قاب پشتی گوشی ...



آیفون تصویری , تصاویر آیفون 7 , آیفون تصویری سامسونگ

به‌تازگی تصویری از قاب پشتی گوشی « آیفون 7 » (iPhone 7) منتشر شده است. البته این تصویر از محیط طراحی این گوشی در یک نرم‌افزار به دست آمده است.

 آیفون 7 باریک‌تر از آیفون 6s خواهد بود و پورت ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم از روی آن حذف شده است.

ظاهر قاب پشتی iPhone 7 شباهت زیادی به آیفون 6 و آیفون 6s دارد و به نظر می‌رسد که از همان متریال‌ها هم برای آن استفاده شده است. البته در این تصویر مشخص شده که دوربین پشت آیفون 7 فضای بزرگ‌تری را به خودش اختصاص داده است.

از دیگر تغییرات به وجود آمده در ظاهر قاب پشتی آیفون جدید می‌توان به حذف شدن خط‌های آنتن اشاره کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پورت ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم از گوشی حذف شده است. منبعی که این تصویر را منتشر کرده، گفته که قاب گوشی جدید اپل از آیفون 6s باریک‌تر است.

تا معرفی گوشی آیفون 7 زمان زیادی باقی‌مانده و امکان به وجود آمدن تغییرات بیشتر در ظاهر گوشی وجود دارد. در ادامه می‌توانید تصویر لو رفته از قاب پشتی این گوشی را مشاهده کنید. تصویر اول از روی کامپیوتر گرفته‌شده و تصویر دوم هم نسخه‌ی ویرایش شده‌ی تصویر اول است تا کاربران بهتر با تغییرات این محصول آشنا شوند.

 

انتقال تصاویر از رایانه به آیفون , آموزش تصویری ساخت تصاویر گرافیکی در فتوشاپ , آموزش تصویری انتقال عکس از آیفون به کامپیوتر تصویر گرفته شده از روی کامپیوتر

 

دسترسی به تصاویر آیفون , آموزش تصویری دکو پاژ روی شمع ساده تصاویر , انتقال فایل تصویری به آیفون

تصویر ویرایش شده‌ی قاب پشتی آیفون7

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالامگ‌‌‌‌‌‌‌


ویدیو : تصویری از قاب پشتی آیفون 7 لو رفت (+تصاویر)