تصمیم کری و ظریف برای مرحله جدید مذاکرات : قدرتهای جهانی و ایران روز سه شنبه ...



عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , هشدار برای کبری 11 سری جدید , عکس های جدید دخترونه برای پروفایل

قدرتهای جهانی و ایران روز سه شنبه خود را برای انتشار یک بیانیه کلی مبنی بر توافق برای ادامه مذکرات در مرحله ای جدید تلاش ها در دستیابی به توافق هسته ای آماده می کنند.

 روزنامه یواس ای تودی نوشت قدرتهای جهانی و ایران روز سه شنبه خود را برای انتشار یک بیانیه کلی مبنی بر توافق برای ادامه مذکرات در مرحله ای جدید تلاش ها در دستیابی به توافق هسته ای آماده می کنند.

به گزارش تیک؛ خبرگزاری اسوشیتدپرس به نقل از برخی مقامات نوشت این بیانیه مشترک به برخی اسناد فنی بیشتر همراه خواهد بود و به طرفین اجازه می دهد با توجه به پیشرفت کافی ، دور جدید مذاکرات را اعلام کنند. یکی از مقامات که خواست نامش فاش نشود به این خبرگزاری گفت اختلافات میان طرف ها پس از شش روز مذاکرات همچنان باقی است.

خبرنگار فرانس بیست و چهار در لوزان گفت برای حل مشکلات موجود در مذاکرات باید صبور بود.


به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار، مذاکرات هسته ای ایران با هدف اطمینان از برنامه هسته ای کاملا غیر نظامی ایران در برابر برداشتن تحریم ها در لوزان ادامه دارد.

آنتوان ماری در مورد اوضاع کنونی گفت تمام کسانی که باید لوزان را ترک می کردند همچنان برای ادامه مذاکرات در این شهر خواهند ماند. این مسئله به هیچ وجه تعجب آور است. فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اروپا باید به همراه دونالد توسک رییس شورای اروپا به تونس سفر می کرد. اما در نهایت سفر خود را لغو کرد.لوران فابیوس و فرانک والتر اشتانمایر وزیران امور خارجه فرانسه و آلمان نیز باید صبح امروز برای شرکت در نشست مشترک شورای وزیران به برلین سفر می کردند اما آنها هم تصمیم گرفتند در لوزان بمانند.

نشست امروز از ساعت هفت صبح با حضور تمامی مذاکره کنندگان به غیر از سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه آغاز شده است. البته در این نشست معاون وزیر امور خارجه روسیه به عنوان نماینده لاوروف حضور داشت. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران هم حدود نیم ساعت به جمع مذاکره کنندگان پیوست.

به نظر می رسد همگان تلاش خود را به کار گرفته اند تا به نتیجه برسند زیرا نمی خواهند بی نتیجه محل مذاکرات را ترک کنند.

ماریوتی گفت با وجود خوش بینی روس ها که فکر می کردند سرانجام امروز نتیجه ای حاصل شود هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید حل شوند و در این راه باید صبور بود.


اخبار سیاست خارجی - تیک

 


ویدیو : تصمیم کری و ظریف برای مرحله جدید مذاکرات