تصمیم نهایی یوفا درباره‌ی یورو 2016 : اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم نهایی خود ...


اتحادیه فوتبال اروپا تصمیم نهایی خود را درباره میزبانی یورو 2016 اعلام و تاکید کرد که با وجود تهدید پاریس به حوادث تروریستی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد. خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا، بعد از حوادث تروریستی که جمعه شب پاریس را در برگرفت حرف و حدیث‌های زیادی درباره میزبانی یورو 2016 در فرانسه به وجود آمد، بعضی از رسانه‌ها نوشتند که فرانسه نشان داد در برابر حملات تروریستی آسیب پذیر است و بهتر است که میزبانی جام ملت های اروپا 2016 به کشور دیگری واگذار شود.

اتحادیه فوتبال اروپا به حوادث پاریس واکنش نشان داد و تاکید کرد که در هر حالتی یورو 2016 در فرانسه برگزار خواهد شد و هیچ تغییری در زمان و تقویم برگزاری رقابت ها صورت نخواهد گرفت.

در بیانیه اتحادیه فوتبال اروپا آمده است:" قرعه کشی یورو 2016 همچنانکه پیش از این هم برنامه ریزی شد در دوازدهم دسامبر برگزار خواهد شد و بازی‌ها هم طبق برنامه از 10 جون شروع تا 10 جولای ادامه خواهد داشت. بعد از حوادث تروریستی که در پاریس رخ داد اتحادیه فوتبال اروپا باید اعلام کند که فرانسه میزبان یورو 2016 است و هیچ تصمیمی برای تغییر میزبانی نداریم".

در ادامه این بیانیه آمده است: "هیچ کس انتظار نمی داد که چنین حوادث تروریستی در پاریس رخ دهد. الان هم متوجه شده‌اند و باید تدابیر لازم در نظر گرفته شود. معلوم نیست که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. کسی نمی داند که آیا دوباره حملاتی در انتظار پاریس است یا نه. به همین خاطر دلیلی ندارد که میزبانی را تغییر دهیم و آن را به کشور دیگری واگذار کنیم".

در جمعه شب خونین پاریس که بازتاب زیادی در رسانه های اروپایی و جهانی داشت 130 نفر کشته و 352 نفر هم زخمی شدند که حال بعضی از زحمی ها بسیار وخیم است.


ویدیو : تصمیم نهایی یوفا درباره‌ی یورو 2016