تصمیمی درباره موسوی و کروبی گرفته نشد : سخنگوی دستگاه قضاییه اعلام کرد که تصمیمی ...


سخنگوی دستگاه قضاییه اعلام کرد که تصمیمی در رابطه با رفع حصر موسوی و کروبی گرفته نشده است. خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دستگاه قضاییه اعلام کرد که تصمیمی در رابطه با رفع حصر موسوی و کروبی گرفته نشده است.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مطالبه بخشی از جامعه رفع حصر موسوی و کروبی است، همچنین همسر کروبی از قول ایشان گفته‌اند که وی بیان کرده که آمادگی کامل برای حضور در دادگاه علنی و قانونی برای دفاع از حرف‌های خودشان برای مهندسی انتخاباتی در سال 88 را دارد.

 آیا قوه قضاییه آمادگی دارد چنین دادگاهی را برگزار کند؟ گفت: در انتخابات 88، عده‌ای به نظام ظلم کردند. در این جریان افرادی از مردم و بسیج کشته شدند. بنابراین ظلم بزرگی رخ داد و آن‌ها آب به آسیاب دشمن ریختند.

وی ادامه داد: در واقع نظام با یک نگاه رأفت آمیز با آنها برخورد کرده و قانون بیش از چیزی که در حال حاضر اتفاق می‌افتد را می‌توانست برای آن ها داشته باشد. تصمیمی که در رابطه با حصر این افراد گرفته شده، عوض نشده و به قوت خود باقی است.

سخنگوی دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: اگر بخشی از مردم جامعه تقاضا دارند این افراد رفع حصر شوند، بخش عظیم‌تری تقاضا دارند که آنها به اشد مجازات برسند که در این رابطه طوماری در سال 93 به دست من رسیده است.


ویدیو : تصمیمی درباره موسوی و کروبی گرفته نشد