تصاویر: S600 گل سرسبد مرسدس بنز : کلاس S همواره تجسم ادعای کمپانی مرسدس بنز ...


کلاس S همواره تجسم ادعای کمپانی مرسدس بنز برای ارائه بهترین فناوری‌ها و طراحی بوده و S600 با افزودن میزان قابل توجهی امکانات استاندارد گل سرسبد این کلاس به حساب می‌آید. خبرآنلاین: هیچ خودروی دیگری نمی‌تواند به استانداردهای مدل برتر مرسدس بنز یعنی مرسدس بنز S600 دست یابد. این خودرو با بهره‌گیری از موتور 12 سیلندر و V شکل مجهز به بای‌توربو برترین مدل در کلاس S کمپانی شناخته می‌شود. S600 با فاصله بیشتر بین دو محور جلو و عقب و تجهیزات لوکس ارائه می‌شود. جالب توجه است که بخش عمده امکانات S600 به صورت استاندارد روی آن قرار می‌گیرند.

منبع تامین نیروی این خودرو 530 اسب بخار قدرت و 830 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان گشتاور از دور موتور 1900 دور در دقیقه موجود است. حجم موتور هم از 5513 سی سی به 5980 سی سی ارتقا یافته است. در این مدل برای اولین بار سیستم اکو استارت/استاپ به طور استاندارد ارائه می‌شود و میزان آلایندگی آن با استانداردهای یورو6 مطابقت دارد. مصرف سوخت ترکیبی آن 11.1 لیتر در 100 کیلومتر است که بیش از 20 درصد نسبت به مدل قبلی کاهش یافته است.

گزینه‌های انتخابی سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلوHUD، صفحه لمسی (تاچ پد) و گزینه استاندارد سیستم کمکی جلوگیری از تصادف یک سواری لوکس و ایمن برای S600 به ارمغان آورده‌اند. با استفاده از صفحه لمسی می‌توان با تماس سطحی انگشت کنترل امور خودرو را در دست گرفت. سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلوHUD) ( اطلاعات ضروری یا انتخابی راننده را روی شیشه جلو، در محدوده دید راننده نمایش می‌دهد و به تمرکز او بر مسیر پیش رو کمک می‌کند. این سیستم اطلاعاتی مربوط به سرعت، محدودیت‌های سرعت وجهت‌یابی و اطلاعات دیگر را نمایش می‌دهد.

از امکانات استاندارد می‌توان به سیستم نورهوشمند ال.ای.دی، سیستم تعلیق«مجیک بادی» با اسکن سطح جاده، سیستم ترمز کمکی تطبیق‌پذیر و پکیج کمک‌راننده پلاس اشاره کرد. این پکیج شامل امکاناتی مانند سیستم‌های فعال کمکی جای‌گیری بین خطوط و مشاهده نقاط کور می‌شود. سیستم گرمایشی برقی شیشه جلو حتی در دماهای زیر صفر درجه شیشه‌ای تمیز برای شما فراهم می‌آورد و در صورت تمایل در S600 تعبیه می‌شود.

این خودرو در نمایشگاه دیترویت به نمایش درآمد و در ماه مارس 2014 / اسفند 1392 به بازار می‌آید.

مرسدس بنز s600 , مرسدس میباخ s600 , رقابت اشراف‌زاده‌ها؛ مرسدس s600 در برابر بنتلی فلاینگ‌اسپار

مرسدس بنز میباخ s600 مدل 2016 , تصاویر مرسدس بنز می باخ , s600

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

مرسدس بنز , تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار

تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی

تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , مرسدس

آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ

کم کردن حجم تصاویر , تصاویر جالب , تصاویر بازیگران

نرم افزار کاهش حجم تصاویر , تصاویر سقوط هواپیمای مسافری در رودخانه , تصاویر اربعین


ویدیو : تصاویر: S600 گل سرسبد مرسدس بنز