تصاویر کمتر دیده شده از سطح کره ماه : اوایل سال گذشته میلادی، تصاویر جدیدی ...


اوایل سال گذشته میلادی، تصاویر جدیدی از کره ماه در نتیجه نقشه برداری دو فضاپیما که دور مدار صور فلکی می چرخیده اند، گرفته شده است که سطح کره ماه را به خوبی نشان می دهند.           پادشا:   اوایل سال گذشته میلادی، تصاویر جدیدی از کره ماه در نتیجه نقشه برداری دو فضاپیما  که دور مدار صور فلکی می چرخیده اند، گرفته شده است که سطح کره ماه را به خوبی نشان می دهند.

البوم عکس کمتر دیده شده از حیوانات , عکس کمتر دیده شده از آقای خاتمی , related image عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ تصاویر


1. این عکس هنری زیبا توسط ناسا منتشر شده است و دو فضای پیمای دوقلو Ebb و Flow را در حال گردش به دور مدار کره ماه نشان می دهد. این عکس نشان می دهد که سطح داخلی کره ماه بسیار خمیده تر از آنچه که قبلا تصور می شد، است و پوسته آن نیز نازک تر از انتظار است. (ناسا)


تصاویر کمتر دیذده شده از تیم والیبال جوانان درسال , عکس جالب و کمتر دیده شده از سریال قهوه تلخ , دلیل دیده نشدن تصاویر اینستاگرام

2. ماه گرفتگی نیمه تاریک در آسمان مانیلا در 28 نوامبر سال 2012 میلادی (رویترز)


تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

3. این تصویر از ماه در روز پنج شنبه، 22 مارس سال 2012 میلادی توسط ناسا منتشر شده است که فاصله ماه از زمین را نشان می دهد. این تصویر یکی از 60 عکسی است که توسط یکی از فضاپیماهای ناسا در حال چرخش به دور مدار ماه گرفته شده است. این دوربین توسط دانش آموزان دبیرستانی به عنوان بخشی از پروژه درسیشان نصب شده است. (ناسا)


تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

4. در این عکسی که ناسا در 14 سپتامبر سال 2010 میلادی منتشر کرده است، سنگ هایی روی سطح صاف در گودال Mare Tranquillitatis روی سطح ماه  دیده می شوند. وقتی که خورشید در بالاترین سطح قرار می گیرد، سطح گودال Mare Tranquillitatis روشن می شود. دانشمندان حدس می زنند عمق این گودال حدود یکصد متر است. (رویترز)


کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما

5. در این عکس که با دوربین فیلم برداری HDTV  نصب شده روی کاوشگر ژاپنی KAGUYA  گرفته شده است، زمین بالای سطح کره ماه طلوع می کند. این تصویر در 7 نوامبر سال 2007 گرفته و در 14 نوامبر همان سال منتشر شد. در این عکس، قطب شمال زمین رو به بالا چرخیده است. (رویترز)


لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , مجله دیده بان , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6

6. این عکس در آگوست سال 2011 میلادی توسط ناسا منتشر شده است و مسیر حرکت فضانوردان، خطوط واحد، شیارهای ماه و خطوط موازی باقی مانده از ماموریت 1972 ایالت متحده آپولو 17 را نشان می دهد. ماهواره شناسایی لونار ناسا این عکس را در فاصله 13 تا 15 مایلی در بالای سطح کره ماه گرفته شده است. (ناسا)


ویدیو : تصاویر کمتر دیده شده از سطح کره ماه