تصاویر هولناک انفجار موشک آنتارس ناسا : دو انفجار مهیب باعث نابودی موشک شد، ...


دو انفجار مهیب باعث نابودی موشک شد، که قدرت یکی از آن‌ها معادل نیروی ۲۰۰ تن TNT بود. وب‌سایت پدال: کمی بیش از یک سال پیش، موشک مداری ATK Antares ناسا، که حامل فضاپیما سیگنوس بود، چند لحظه پس از پرتاب دچار "ناهنجاری فاجعه‌بار” شد و انفجار مهیبی رقم زد. ناسا تاکنون تصاویر زیادی از این واقعه منتشر نکرده بود اما در حال حاضر مجموعه‌ای از تصاویر جدید و بسیار زیبا! از وقایع این فاجعه که قبلاً دیده نشده را منتشر کرده است. این موشک برنامه‌ریزی شده بود تا یک محموله را به ایستگاه فضایی بین‌المللی منتقل کند، اما شش ثانیه پس از پرتاب در جزیره والوپس ایالت ویرجینیا، این موشک به همراه محموله‌ای با وزن بیش از ۲۲۵۰ کیلوگرم تدارکات و تجهیزات آزمایش‌های علمی، به سکوی پرتاب سقوط کرد.

انفجار موشک فالکون 9 , جدیدترین تصاویر از پیکرهای پاک شهدای انفجار تروریستی حله توسط داعش , جزییات انفجار در منهتن نیویورک تصاویر

بلافاصله پس از عملیات پرتاب موشک، بروز یک خطا باعث لغو مأموریت پرواز شد و به دنبال آن موشک پیش از برخورد به زمین دچار عملیات خود تخریبی شد.

انفجار شدید موتور بوییگ 737 در حال پرواز تصاویر , نجات 18 نفر در انفجار شدید خیابان میرداماد تصاویر , کشف خانه موجودات فضایی روی ماه توسط ناسا تصاویر

دو انفجار مهیب باعث نابودی موشک شد، که قدرت یکی از آن‌ها معادل نیروی ۲۰۰ تن TNT بود.

مرگ دلخراش 2 پسرعمو در انفجار زانتیا در بوشهر تصاویر , تصاویر ناسا از ایران , تصاویر انفجار حله عراق

انفجار انتحاری در نزدیکی حرم پیامبر در مدینه تصاویر , تصاویر انفجار انتحاری فرودگاه ترکیه , ناسا

تصاویر زیبا , تصاویر , انفجار

صرف‌نظر از خسارات واردشده، مشاهده تصاویر این انفجار دیدنی و جذاب است.

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , تصاویر عاشقانه , انفجار حله

تعمیرات ۱۵ میلیون دلاری تأسیسات پرتاب جزیره والوپس ماه گذشته تکمیل شد.

موشک , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

این عکس‌های جدید، دیروز بدون هیچ‌گونه توضیحی در اکانت فلیکر ناسا منتشر شدند.

انفجار در کربلا , انفجار نوت 7 , انفجار شهران

ماه گذشته، بر اساس یافته‌های تحقیقات انجام‌شده، مشخص شد هیچ علت ریشه‌ای برای شکست مأموریت موشک آنتارس وجود ندارد، هرچند که ممکن است این انفجار ناشی از یک یا ترکیبی از سه علت فنی متفاوت بوده باشد.

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما

در خوش‌بینانه‌ترین حالت، فضاپیمای سیگنوس دوباره جهت ارسال محموله به ایستگاه فضایی بین‌المللی ملحق می‌شود. انتظار می‌رود محموله این فضاپیما جهت پرتاب بر روی یک موشک اطلس V در ماه دسامبر آماده گردد، درحالی‌که موشک آنتارس روند ارتقاء ایمنی را ادامه می‌دهد.


ویدیو : تصاویر هولناک انفجار موشک آنتارس ناسا