تصاویر هولناك از «كودكان هیولایی»؛ متولدین جنگ آمریكا در افغانستان :       به ...



 

تصاویر از مساجد افغانستان , اخبار افغانستان , افغانستان

 

 

به گزارش خبرنگارسیاست خارجی خبرگزاری فارس، پدیده «كودكان هیولایی»، پدیده‌ای است كه با حمله‌های نظامی آمریكا و متحدانش به كشورهایی مانند عراق و افغانستان موضوعیت پیدا كرده است.

 

«كودكان هیولایی» همان كودكانی هستند كه به‌واسطه استفاده از اورانیوم ضعیف‌شده‌ توسط آمریكا و اثرات آن بر والدین آنها به‌صورت ناقص به دنیا می‌آیند كه به‌خاطر شمایل آنها به این نام خطاب می‌شوند.

تثبیت اورانیوم رقیق‌شده روی جنین زن باردار رشد آن را دچار اختلال می‌كند و موجب تولد نوزادانی معلول مادرزادی می‌شود كه هرگز دیده نشده است یا بسیار نادر بوده است. به این ترتیب بسیاری از این اطفال بدون سر و عضو به دنیا می آیند. وقتی یك زن افغان بچه‌ای به دنیا می آورد، اولین سؤال او این نیست كه دختر است یا پسر بلكه می پرسد آیا كودك من معمولی است یا ...

با توجه به آنكه عمر اورانیوم به كار رفته در تسلیحات آمریكایی‌ها 4.5 میلیارد سال است، آن‌ها مطمئن بودند كه افغان‌ها تا نسل‌ها از نقص‌های مادرزادی و سرطان رنج خواهند برد.

خبرگزاری فارس با عذرخواهی از خوانندگان خود به واسطه انتشار این تصاویر دلخراش، بازخوانی جنایات منحصر به فرد در تاریخ بشریت توسط شیطان بزرگ و همپیمانانش را بر خود فرض می داند.

گفتنی است تصاویر منتشر شده، از سوی دكتر محمدداوود میركی، یكی از متخصصان افغان در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است.../فارس


ویدیو : تصاویر هولناك از «كودكان هیولایی»؛ متولدین جنگ آمریكا در افغانستان