تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور : عکاس خوش‌ذوقی به نام میخائیل میشائینیکی، ...



عکاس خوش‌ذوقی به نام میخائیل میشائینیکی، این معدن نمک را کشف کرده و بیش از ۲۰ ساعت در تاریکی های خوفناک این معدن گشته و حدود سه شب را نیز در آنجا خوابیده تا عکس های زیبای زیر را ثبت کند.

در ادامه این مطلب قرار است تصاویری از معدن نمک در روسیه ببینید که به طور باورنکردی زیبا است. اصلا به معدن و نمک و این چیزها هیچ شباهتی ندارد. رنگ و بافت و الگوی دیواره های آن به گونه‌ای هستند که حس توهم در آدم ایجاد می کنند.

این همه رنگ و طرح های زیبا در کنار هم مثل این است که یک نفر با حوصله نشسته و نقاشی کشیده است. اما در واقع، کارنالیت هایی (نوعی ماده شیمیایی) هستند که در کنار هم این مناظر شگفت‌انگیز را ایجاد کرده اند.

عکاس خوش‌ذوقی به نام میخائیل میشائینیکی، این معدن نمک را کشف کرده و بیش از 20 ساعت در تاریکی های خوفناک این معدن گشته و حدود سه شب را نیز در آنجا خوابیده تا عکس های زیبای زیر را ثبت کند.

او در مورد این پروژه عکاسی می گوید: «این معدن کیلومترها عرض و طول دارد و فقط یکی از تونل های آن، حدود 6.5 کیلومتر درازا دارد. هوا در این معدن خشک است و وقتی آنجا حضور دارید، دایم احساس تشنگی خواهید داشت. چند بار من مسیر اصلی را گم کردم اما ارزش همه این سختی ها را داشت.»

تصاویر عجیب , تصاویر عجیب و غریب , توهم زا عجیب

تصاویر کاهش وزن عجیب آنجلینا جولی , راه پله های عجیب و غریب تصاویر , related image عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ تصاویر

بیماری عجیب دختر چشم قورباغه ای تصاویر , تولد گوسفند عجیب با 6 پاچه تصاویر , تصاویر عجیب ترین وسایل نقلیه هوایی

شباهت عجیب دختر مدونا به گلشیفته فراهانی تصاویر , صید ماهی عجیب شبیه هیولا تصاویر , ازدواج عجیب و دیدنی یک پسر با پیتزا تصاویر

پامرال صید ماهی عجیب شبیه هیولا تصاویر , حضور عجیب شوهر مجری شبکه bbc فارسی در ایران تصاویر , سرقت عجیب چرخ های خودروهای هیوندا و کیا در تهران تصاویر

برخورد عجیب پیکان وانت با تیر برق تصاویر , تولد نوزاد عجیب الخلقه با 4 پا در هند تصاویر , خودرو های عجیب و غریب تصاویر

اخبارگوناگون - برترین ها

 


ویدیو : تصاویر غار نمکی عجیب و توهم آور