تصاویر سر بریدن راننده انگلیسی توسط داعش (۱۸+) :  اخبار بین الملل -  داعش یک ...



 اخبار بین الملل -  داعش یک راننده انگلیسی را سر برید + عکس(۱۸+)

  گروه تکفیری داعش یک گروگان را که برای یک سازمان غیر دولتی بشر دوستانه انگلیس کار می‌کرد سر برید.

به گزارش  ابنا ـ گروه تروریستی داعش شامگاه جمعه فیلم ویدئویی جدیدی را منتشر شد که در آن بریده شدن سر «آلن هنینگ» راننده انگلیسی نشان داده می‌شود.

آلن هنینگ یک رانندهٔ تاکسی مقیم انگلیس در شهر منچستر بود که به همراه گروهی از افراد داوطلب در ماه دسامبر به سوریه رفته بود تا مواد غذایی و کمک و آب را به مردم نیازمند و گرفتار جنگ داخلی در این کشور برساند.

گروه داعش در نوار ویدئویی مربوط به کشته «دیوید هاینس» دیگر امدادگر انگلیسی در ماه گذشته میلادی تهدید کرده بود که آلن هنینگ را نیز سر خواهد برید.

گروه داعش به دنبال سربریدن دیوید هینس تهدید کرده بود که چنانچه دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در ائتلاف به رهبری آمریکا برای مبارزه با آن‌ها مشارکت کند، «هنینگ» را نیز اعدام می‌کند.

دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، شامگاه جمعه قتل وحشیانه آلن هنینگ، فعال بشردوست انگلیسی را توسط سازمان تروریستی داعش محکوم کرد.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اقدام گروه ترویستی داعش را در «قتل هولناک» آلن هنینگ گروگان انگلیسی محکوم کرد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد ما با ائتلاف گسترده متحدان و شرکای خود مصمم هستیم به تلاش برای تضعیف و انهدام داعش ادامه دهیم.

ویدئو اعدام این گروگان انگلیسی که مرکز آمریکایی نظارت بر پایگاه‌های اینترنتی گروه‌های افراطی آن را منتشر کرد به‌‌‌ همان شیوه اعدام‌های قبلی دو آمریکایی و یک انگلیسی ضبط شده است.

اوباما تاکید کرد هنینگ برای بهبود زندگی مردم سوریه تلاش می‌کرد و مرگ او ضایعه‌ای بزرگ برای آن‌ها، خانواده او و انگلیس است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: ما با متحدان و دوستان انگلیسی خود برای محاکمه عوامل قتل الن هنینگ و همچنین قاتلان جیمز فولی، استیون ساتلاف و دیوید هاینس تلاش خواهیم کرد.

 

فیلم سر بریدن سردار همدانی توسط داعش , جدیدترین تصاویر از پیکرهای پاک شهدای انفجار تروریستی حله توسط داعش , اعدام وحشیانه فوتبالیست ها توسط داعش تصاویر

 

بریدن سر سرباز کودتاچی توسط حامیان اردوغان تصاویر , به نیزه زدن سرهای بریده توسط داعش تصاویر 16 , سر بریدن فرانسوی توسط داعش

 

تصاویر کشته شدن آنجلینا جولی کُرد توسط داعش , بریدن سر زنان توسط داعش , سر بریدن داعش

 

فروش زنان برهنه توسط داعش , دستگیری داعش توسط سردار سلیمانی , تصاویر داعش

 

 اخبار بین الملل -  ابنا


ویدیو : تصاویر سر بریدن راننده انگلیسی توسط داعش (۱۸+)