تصاویر رسمی از تویوتا فورچونر ۲۰۱۶ : تصاویر نسبتاً رسمی از نمای داخلی تویوتا ...


تصاویر نسبتاً رسمی از نمای داخلی تویوتا فورچونر ۲۰۱۶ در حالی منتشرشده‌اند که هنوز پای این خودرو به سالن‌های نمایش نرسیده است. وب‌سایت نوچه: تصاویر نسبتاً رسمی از نمای داخلی تویوتا فورچونر ۲۰۱۶ در حالی منتشرشده‌اند که هنوز پای این خودرو به سالن‌های نمایش نرسیده است. این تصاویر جزییات بیشتری را از این خودروی شاسی‌بلندی که بر پایه‌ی تویوتا هایلوکس ساخته و قرار است رقیب خودروهایی چون فورد اورست، میتسوبیشی چلنجر و هولدن کلورادو ۷ شود مشخص می‌کند.

هیولای زیبای تویوتا تصاویر , تویوتا فورچونر جدید و حسرت ورود به ایران , تویوتا فورچونر

پیش‌ازاین تصاویر کم کیفیت تری از این خودرو منتشرشده بود و باید گفت که شباهت‌های بسیاری بین این دو وجود دارد، در عکس‌ها کاملاً مشخص است که فورچونر ۲۰۱۶ ظاهر و لوازم مشابه زیادی با خودروی اهداکننده‌ی اعضای خود یعنی هایلوکس دارد. تنها تفاوت دو ستون میانی در کنسول جلویی است که در مدل‌های گران‌تر توسط چرم دوخته‌شده پوشانده خواهد شد. فورچونر در کل داشبورد بلندتری نسبت به هایلوکس دارد.
 
مشخصات تویوتا فورچونر 2016 , تویوتا فورچونر 2016 , تصاویر از تویوتا لندکروز

تویوتا فورچونر دندە کمکی , تویوتا فورچونر 2016 قیمت , تصاویر از تویوتا لند کوروز

روزنامه رسمی , اخبار رسمی , تویوتا

تویوتا پریوس , تویوتا کرولا , روزنامه رسمی کشور


 
سایر مواردی چون فرمان، نمایشگر لمسی مرکزی و سیستم تهویه مطبوع هم مشابه با نسل جدید تویوتا است، تویوتا ابراز کرده که تمام مدل‌های Gx ، GXL و Crusade به نمایشگر ۷ اینچی لمسی مرکزی مجهز خواهند شد که از فناوری تویوتا لینک بهره می‌برد، همچنین دریچه‌های تهویه برای هر سه ردیف صندلی و یک صندلی تاشوی راحت به‌صورت استاندارد در تمام مدل‌ها وجود خواهد داشت. صندلی سوم در صورت عدم نیاز جمع شده و می‌تواند در دیوار کناری قرار داده شود.

تصاویر زیبا , تصاویر , فاکتور رسمی

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , تغییر ساعت رسمی کشور , روزنامه رسمی ثبت شرکت

ساعت رسمی , نمایندگی تویوتا , تصاویر عاشقانه

امکانات امنیتی استاندارد در همه‌ی مدل‌ها شامل دوربین دید عقب، کنترل پایداری خودرو، ۷ ایربگ (به همراه ایربگ‌های پرده‌ای برای هر سه ردیف سرنشینان صندلی‌ها)، اتصال سوکت ۱۲ ولتی و یک عدد لاستیک زاپاس و چراغ‌های جلویی اتوماتیک خواهند بود.

در مقابل امکانات مدل ساده‌تر یعنی GX، مدل میانی و نسبتاً کامل‌تر GXL فورچونر ۲۰۱۶ با امکاناتی چون سیستم استارت بدون کلید، فرمان با متریال درجه‌یک (به همراه دنده‌های پشت فرمان برای مدل‌های با گیربکس اتوماتیک)، شیشه‌های دودی و نمایشگر رنگی پشت فرمان خواهد بود.

تویوتا کمری , نامه رسمی , تویوتا هایلوکس

ساعت رسمی ایران , تصاویر خنده دار , تویوتا یاریس

ترجمه رسمی , تصاویر محرم , پیام تبریک تولد رسمی

ساعت رسمی کشور , کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی

مدل ویژه‌تر یا Crusade تویوتا فورچونر در داخل تماماً چرم دوخته‌شده خواهد داشت و با امکانات بیشتری چون رهیاب ماهواره‌ای، رادیوی دیجیتال، کنترل هوشمند تهویه داخلی، صندلی‌های برقی قابل تنظیم در ۸ جهت، درب اتوماتیک صندوق‌عقب، پریز برق ۲۲۰ ولت و با استفاده از چوب در طراحی داخلی کامل خواهد شد. هنوز قیمت دقیق تویوتا فورچونر ۲۰۱۶ به‌صورت رسمی مشخص نشده اما پیش‌بینی می‌شود که برچسب قیمتی میان ۴۰ هزارتا ۷۰ هزار دلاری داشته باشد.

تعطیلات رسمی 95 , متن تبریک تولد رسمی , تصاویر شیشه ای اسم شما

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی , پنجشنبه 18 آذرماه تعطیل رسمی است

تویوتا لندکروز , دفاتر اسناد رسمی , تویوتا آریون

تویوتا هایس , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , اسناد رسمی

دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ , تعطیلات رسمی


ویدیو : تصاویر رسمی از تویوتا فورچونر ۲۰۱۶