تصاویر دیدنی یک روز زندگی میمونهای پوزه دراز آفریقایی :       شبکه تلویزیونی ...



 

 

تصاویر دیدنی , تصاویر دیدنی جهان , تصاویر جذاب دیدنی

 

شبکه تلویزیونی National Geographic در فیلم مستندی به بررسی یک روز زندگی میمونهایپوزه دراز (میرکاتها) در صحرای نامیب در آفریقا پرداخت که دیدن این تصاویر بسیار جذاب است.

 

 تصاویر دیدنی از طبیعت , زندگی نامه اردشیر اول یا دراز دست , تصاویر مناطق دیدنی امریکا

 

به گزارش خبرگزاری مهر، میرکاتها که به آنها میمون پوزه دراز یا suricate نیز گفته می شود حیواناتی بسیار کوچک، آرام و زیبا هستند که در یکی از ناسازگارترین مناطق آفریقا یعنی صحرای نامیب زندگی می کنند. این حیوانات کوچک و بی دفاع به طور ثابت در معرض تهدید شکارچیانی چون پرندگان، مارها و شغالها قرار دارند.

 

شبکه تلویزیونی Wild National Geographic در این راستا فیلم مستندی به نام "دسته میرکاتها" را پخش کرد و در آن به یک روز زندگی این حیوانات جالب پرداخت. در این فیلم نشان داده می شود که این حیوانات از صبح که از خواب بلند می شوند باید از بچه های خود در مقابل حمله عقابها و مارهای کبرا محافظت کنند و برای فرار از این حملات ناگهانی به طور دائم از سوراخی به سوراخ دیگر نقل مکان کنند.

 

 تصاویر دیدنی از عاشورا در آمریکا , تصاویر دیدنی از سفر به دیلمان , تصاویر دیدنی از مسجد شاکرین در استانبول

 

زندگی روزمره میرکاتها برپایه قوانین درون- گروهی پیش می رود و هیچ یک از اعضا حق سرپیچی از مقررات دسته را ندارند.

 

یک جفت میرکات که در آشپزخانه دسته کار می کنند هر روز با جمع آوری حشرات، عنکبوتها، خزندگان کوچک، عقربها و یا تخم پرندگان به تدارک ناهار مشغولند. اگر غذای محیط پیرامون کافی نباشد تمام دسته زیر نظر چشمان تیزبین یک دیده بان تغییر مکان می دهند.

 

تمام دسته کارهای روزانه از جستجوی غذا تا محافظت از بچه ها را میان اعضای مختلف خانواده تقسیم می کنند به طوری که هر بزرگسال یک نقش ویژه در دسته دارد./خبرگزاری مهر


ویدیو : تصاویر دیدنی یک روز زندگی میمونهای پوزه دراز آفریقایی