تصاویر دردناک از حیوانات دفن شده زیر سیل تفلیس : در پی سیل اخیر تفلیس، برخی ...



در پی سیل اخیر تفلیس، برخی از جانوران و حیوانات باغ‌ وحش این شهر روانه کوچه و خیابان شدند و برخی دیگر نیز زیر سیل مهیب جان ماندند و جان خود را از دست دادند.

سیل در تفلیس
در سیل اخیر، حیوانات هرچند درنده اما بی‌گناه جان خود را از دست دادند. خرس، شیر و گرگ از جمله حیواناتی هستند که حالا در تفلیس لاشه‌های آن‌ها از سطح باغ‌وحش و شهر جمع‌آوری می‌شود. برخی دیگر نیز فرار کردند و در شهر رها شدند و ماموران باغ‌وحش با اسلحه مخصوص حیوانات به دنبال بی‌هوش کردن آن‌ها هستند. علاوه بر این مسائل، 13 شهروند تفلیسی نیز در جریان سیل اخیر کشته شدند که سه تن از آن‌ها ماموران باغ‌وحش بودند.
 
جمعیت تفلیس 1.1 میلیون نفر است. در پی اتفاق اخیر، دولت از مردم خواست تا در خانه بمانند تا بتوانند حیوانات آزادشده از جمله چهار شیر، سه ببر و یک پلنگ را جمع‌آوری کنند. اکثر حیوانات آزاد شده از باغ‌وحش در خیابان‌های این شهر پرسه می‌زنند که این مسئله خود جان شهروندان را تهدید می‌کند.
 
در تصاویری که تاکنون پخش شده مشخص است که یک تمساح بزرگ در خیابان قدم می‌زند و یک خرس کوچک نیز بر روی کولر یک منزل مسکونی جا خوش کرده است. همچنین یکی از مسئولان حراست دانشگاه این شهر در پارک راه می‌رفته که به ناگهان متوجه شد یک کفتار او را تعقیب می‌کند. خوشبختانه پلیس به موقع از راه رسید و کفتار را با شلیک گلوله از پای درآورد. همچنین شش گرگ نیز در فضای سبز بیمارستان کودکان تفلیس کشته شدند.

توجه: تصاویر ممکن است آزاردهنده باشد

  
حیوانات دفن شده در زیر سیل

  تصاویر حیوانات , تصاویر تفلیس گرجستان , تصاویر با مزه از حیوانات

 

 تصاویر گرفته شده از حیوانات باردار با اشعه ایکس ,  تصاویر گرفته شده از حیوانات باردار با اشعه ایکس , تصاویر زیبای حیوانات

 

تصاویر زیبای حیوانات وبچه ها , برترین تصاویر حیوانات , استفاده از تصاویر حیوانات در پیراهن

  

تصاویر حیوانات وحشی , تصاویر حیوانات شگفت انگیز , تصاویر حیوانات جنگل

 

تصاویر جالب شکار لحظه ها از دنیای حیوانات , تفلیس , تصاویر زیبا

  

حیوانات , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

 

  اخبار گوناگون -فرادید


ویدیو : تصاویر دردناک از حیوانات دفن شده زیر سیل تفلیس