تصاویر برهنه میدلتون این بار در مجله دانمارکی : یک هفته‌نامه دانمارکی اعلام ...


یک هفته‌نامه دانمارکی اعلام کرده است قصد دارد تصاویر نیمه عریان عروس ملکه انگلیس را که جنجال زیادی به پا کرده، منتشر کند. خبرگزاری فارس: یک هفته‌نامه دانمارکی اعلام کرده است قصد دارد تصاویر نیمه عریان عروس ملکه انگلیس را که جنجال زیادی به پا کرده، منتشر کند.
 
هفته‌نامه «سی اوگ هوئر» دانمارک اعلام کرده است در نظر دارد تصاویر نیمه عریان «کیت میدلتون» عروس ملکه انگلیس را در شماره پنجشنبه خود منتشر کند.

تصاویر برهنه همسر ترامپ , تصاویر جدید میراندا کر روی مجله elle , تصاویر ضد ایرانی در مجله نشریه

«کیم هنینسگن» سردبیر این مجله دانمارکی گفت که تصاویر همسر شاهزاده ویلیام در یک شماره 16 صفحه‌ای منتشر می‌شود تا به دانمارکی‌ها نشان دهد این عکس‌ها درباره چه چیزی هستند.

روز سه شنبه یک دادگاه فرانسوی انتشار مجدد تصاویر عروس ملکه انگلیس توسط مجله «کلوزر» را ممنوع اعلام کرد و دستور داد نسخه اصلی این تصاویر مسترد شود.

برهنه شدن در محل کار به دستور رییس جمهور بلاروس تصاویر , تصاویر زن برهنه در برج میلاد , تصاویر سوشی برهنه

بر همین اساس پلیس فرانسه به ساختمان نشریه فرانسوی منتشرکننده عکس‌های نیمه عریان عروس ملکه انگلیس حمله کرد تا سرنخی از هویت عکاس این عکس‌ها بدست آورد.

دادستانی فرانسه از روز دوشنبه تحقیقاتی را در زمینه انتشار این عکس‌ها آغاز کرده و به پلیس این کشور دستور داده است که از انتشار بیشتر این عکس‌ها جلوگیری کند.

این درحالیست که وکلای حقوقی مجله فرانسوی، مشروعیت حمله به دفتر نشریه را زیر سوال برده اند و معتقدند که چون اعضای خانواده سلطنتی درگیر این پرونده هستند به پلیس چنین دستوری داده شده است.

انتشار این عکس‌ها آن‌ هم اندکی پس از انتشار تصاویر عریان پرنس «هری» نوه ملکه انگلیس، خشم خاندان سلطنتی این کشور را برانگیخته است.


ویدیو : تصاویر برهنه میدلتون این بار در مجله دانمارکی