تصاویر باریکترین صفحه لمسی دنیا/ صفحه کلیدی به نازکی یک تار مو : تصاویر باریکترین ...



10 صفحه با بیشترین فالوور اینستاگرام در دنیا , شکستن صفحه گوشی لمسی , تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور

تصاویر باریکترین صفحه لمسی دنیا/ صفحه کلیدی به نازکی یک تار مو

شرکت سی اس آر در نمایش فناوری برلین باریک ترین صفحه لمسی دنیا را رونمایی کرده که نه تنها ضخامت آن به یک میلیمتر می رسد بلکه کاملا انعطاف پذیر است.

 شرکت سی اس آر یک شرکت نرم افزاری در کمبریج و کالیفرنیا است که این سطح باریک را در قالب صفحه کلید یک تبلت رونمایی کرده اگرچه این فناوری به طور بالقوه می تواند به عنوان هر سطح لمسی به کار رود.

کارشناسان تجربه خود را هنگام قرار دادن دستهایشان روی سطح تأثیرگذار توصیف کرده و اظهار داشتند که تایپ کردن روی این سطح بسیار ساده بود. این سطح حساس به فشار به طور کامل پاسخگو بوده و حتی از بسیاری از صفحه کلیدهای لپ تاپها کار کرده با آن ساده تر بود.

 

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز , تمیز کردن چربی روی صفحه گوشی لمسی , صفحه اول روزنامه های سیاسی، اجتماعی چهارشنبه تصاویر

تایپ کردن با باریکترین صفحه لمسی دنیا به عنوان یک تجربه تأثیرگذار توصیف شده است
این سطح همچنین می تواند دست خط و یا طراحی صورت گرفته توسط یک قلم را تشخیص دهد که این ویژگی می تواند برای طراحان فوق العاده باشد. اما به نظر می رسد که این سطح در روزهای نخستین خود در بازار پوشش تبلت، کارکرد اولیه آن باشد چرا که یکی از اهداف طراحی این سطح لمسی حل مشکل تایپ کردن با تبلتها بوده است.

 

مدل لپ تاپ صفحه لمسی , نحوه کاهش حجم تصاویر برای صفحه وب , صفحه لمسی لب تاپ


ضخامت این صفحه لمسی به اندازه قطر تار موی انسان است
پل ویلیامسون از سی اس آر اظهار داشت: این سطح یک طرح اولیه است که توسط یک تیم مهندسی ساخته شده است. همه ما هنگام کار کردن با تبلتها به این نتیجه رسیده ایم که صفحه کلید روی صفحه برای نوشتن مناسب نیست از سوی دیگر این صفحه کلید فضای بسیاری را در صفحه اشغال می کند.

وی افزود: ما می خواستیم چیزی تولید کنیم که تجربه تایپ کردن را از صفحه خارج کند، این صفحه کلید وایرلس یک صفحه لمسی کامل است که با تایپ کردن روی آن در مقایسه با صفحه کلید روی صفحه تبلت دچار اشتباه نمی شوید./خبرگزاری مهر


ویدیو : تصاویر باریکترین صفحه لمسی دنیا/ صفحه کلیدی به نازکی یک تار مو