تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد : سونی قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی با نام ...


سونی قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی با نام اکسپریا C6 اولترا معرفی کند. حال تصاویری از این محصول فاش شده که نشان از دوربین سلفی بزرگ آن دارد. zoomit.ir  - سعید میرزاپور: سونی قصد دارد تلفن هوشمند جدیدی با نام اکسپریا C6 اولترا معرفی کند. حال تصاویری از این محصول فاش شده که نشان از دوربین سلفی بزرگ آن دارد. همراه ما باشید.

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما

این روز‌ها شرکت‌های تولید کننده تلفن هوشمند در تلاش هستند تا در کنار دوربین دستگاهشان، فلشی قدرتمند نیز برای آن در نظر بگیرند. برخی این کار را از طریق فلش‌های مجزا انجام می‌دهند و برخی دیگر سعی دارند ۱۰ فلش را درون یک دستگاه جای دهند. اخیرا تصاویری از محصول جدید شرکت سونی فاش شده است که در آن شاهد دوربین بزرگی در بخش جلویی دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی هستیم و البته فلش نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , سایت اکسپریا , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6

همان‌طور که می‌دانید، محصولات سونی اغلب شباهت بسیاری به یکدیگر دارند ولی بزرگ شدن دوربین و برخی تغییرات ریز دیگر باعث می‌شود که بدانیم این تصاویر مربوط به اکسپریا C5 اولترا نیست و این تلفن هوشمند اکسپریا C6 اولترا نام دارد. هر دو محصول دارای نمایشگری ۶ اینچی هستند و البته در این تلفن هوشمند جدید با وجود اینکه حاشیه بالا و پایین دستگاه همچنان بزرگ است، اما به اندازه‌ای بزرگ نیست که در تصاویر رندر‌ دیده می‌شد. علاوه بر این، محصول مذکور دوربین سلفی بزرگ‌تری دارد و محل قرارگیری این دوربین به لوگو سونی نزدیک‌تر شده است.

دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ , کم کردن حجم تصاویر

تصاویر جالب , تصاویر بازیگران , نرم افزار کاهش حجم تصاویر

برخلاف سری اکسپریا Z و اکسپریا X، سری اکسپریا C سونی اغلب از مشخصات میان‌رده‌ای بهره می‌برند ولی فعلا نمی‌دانیم که Xperia C6 Ultra دارای چه مشخصاتی است. به احتمال زیاد در طول روز‌های آینده اخبار بیشتری در خصوص این محصول منتشر می‌شود.


ویدیو : تصاویر اکسپریا سی 6 اولترا فاش شد