تصاویری تکان دهنده از کودک 2 ساله که 8 ماه کنار خیابان رها شده بود + تصاویر :



این پسربچه دو ساله به مدت 8 ماه در خیابان تنها به حال خود رها شده و در این مدت تنها با غذایی که عابران برایش می انداختند، دوام آورده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پس از آنکه طایفه یک پسربچه دو ساله ی آفریقایی به او برپسب جادوگری زدند و از خود طرد کردند،  او به مدت 8 ماه در خیابان تنها به حال خود رها شده و در این مدت صرفا با غذایی که عابران برایش می انداختند، دوام آورده بود.

روز 31 ژانویه که یک خانم دانمارکی ساکن آفریقا به نام «آنجا رینگرن لاون» با این پسر اهل نیجریه که حالا «هُپ» (امید) صدایش می کنند، مواجه شد، او فوق العاده نحیف و ضعیف بود و کرم ها به بدنش آسیب زده بودند. 

ماجرای تکان دهنده تجاوز ترامپ به دختر 13 ساله تصاویر , تصاویر تکان دهنده عاشقانه , تصاویر و نوشته های تکان دهنده

 

خانم لاون که از دیدن وضعیت هُپ وحشتزده شده بود خم شد و به او غذا و اب داد.

تصاویر شیرین کاری ها و غذا خوردن جالب کودک یک ساله , کودک در کنار خیابان با چهره های مختلف , ماجرای تکان دهنده تجاوز ترامپ به دختر 13 ساله

 

جملات تکان دهنده , صبحانه کودک یک ساله , جملات مذهبی تکان دهنده

 

لاوان پایه گذار موسسه « توسعه و کمک های آموزشی کودکان آفریقایی» است. وی سه سال پیش این نهاد را به منظور کمک به کودکانی تاسیس کرد که برچسب جادوگری خورده اند و از جامعه طرد شده اند و بعضا برخی توسط آشنایان خود به قتل می رسند.

 

تغذیه کودک 2 تا 3 ساله , متن فلسفی تکان دهنده , اسباب بازی برای کودک یک ساله

 

حوادث واقعی و تکان دهنده , پوسیدگی دندان کودک 2 ساله , علت بد غذایی کودک یک ساله

 
لاون با به اشتراک گذاشتن تصاویری از اولین دیدارش با هپ و ضمن درخواست کمک های خیریه برای پیگیری دوره های درمان او می نویسد: هزاران کودک به جادوگری متهم می شوند و ما شاهد شکنجه، ترس و مرگ این کودکان بوده ایم.  وی در ادامه می گوید: روزی که هپ به بیمارستان منتقل شد طی یک سری مراحل درمانی کرم ها را از روده او خارج کردند و به منظور کمک به خونسازی روزانه به او خون تزریق می شد. هم اکنون شرایط جسمی او پایدار است، خودش به تنهایی می تواند غذا بخورد و داروها هم روی او اثر کرده اند.

 

مسافرت با کودک یک ساله , رفتار با کودک یک ساله , برنامه غذایی کودک یک ساله

 

ناخن جویدن کودک 3 ساله , تخیلات کودک 2 ساله , اسباب بازی کودک یک ساله

 
 اخبار اجتماعی  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : تصاویری تکان دهنده از کودک 2 ساله که 8 ماه کنار خیابان رها شده بود + تصاویر