تصاویری از پنجره ها در نقاط مختلف جهان : یک عکاس پرتغالی به نام «André Vincent ...


یک عکاس پرتغالی به نام «André Vincent Gonçalves» به نقاط مختلف جهان سفر و از پنجره های های رنگی خانه ها عکسبرداری کرد. ما تصاویری از این پروژه را که «پنجره های جهان» نام دارد، در اینجا برایتان آورده ایم.           پادشا: یک عکاس  پرتغالی به نام «André Vincent Gonçalves» به نقاط مختلف جهان سفر و از پنجره های های رنگی خانه ها عکسبرداری کرد. ما تصاویری از این پروژه را که «پنجره های جهان» نام دارد، در اینجا برایتان آورده ایم.

1.اوورا، پرتغال

سرعت اینترنت در نقاط مختلف جهان , اقصی نقاط جهان , سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان

«André Vincent Gonçalves» در اوورا پرتغال بزرگ شد سپس به لیسبون نقل مکان کرد و در سال 2013 در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد. او ابتدا در رشته کامپیوتر فعالیت می کرد اما همان جا بود که فهمید عکاسی رشته مورد علاقه اش است و حال زندگی خود را از این راه می گذراند. او بر جزییات خانه ها تمرکز و از پنجره های رنگی آنها عکسبرداری کرده است. اولین نمونه های این تصاویر مربوط به محل زندگی او است، اوورا شهری که الهام بخش او در گرفتن عکس هایش بوده است.


2.ونیز، ایتالیا

دیدنی ترین نقاط جهان , تصاویری از فرهنگ بومی کشورهای مختلف , اقسی نقاط جهان

«Gonçalves» می گوید: «من همیشه نسبت به پنجره ها کنجکاو بوده ام و هر چیزی که با آن در ارتباط باشد مانند طرح، رنگ، قاب... مرا به هیجان وا می دارد. برایم جالب است که یک تکه کوچک شیشه فضای داخلی و خارجی خانه را جدا می کند و اینگونه حس امنیت به انسان می دهد.» او از پنجره های گوناگون عکسبرداری کرد و آنها را در یک کمپوزیسیون زیبا کنار هم قرار داد و مجموعه ای با نام «پنجره های جهان» را خلق کرد که واقعا دیدنی است.


3.آلپ، اتریش

تصاویری از نقاط دیدنی و زیبا کشور اندونزی , سایت معرفی نقاط گردشگری جهان , تغییر ساعات اول مهر در دیگر نقاط جهان

حال که پنجره های ونیز را دیده اید بهتر است به سراغ پنجره خانه ها در آلپ اتریش بروید. علارغم پنجره های ونیز که رنگ هایی روشن و شاد دارند، رنگ پنجره های آلپ خاموش تر و خنثی تر است. او برای این که زاویه دید بهتری برای عکاسی داشته باشد، به ساختمان های روبه رو رفته تا هم سطح پنجره ها شود سپس از آنها عکسبرداری کرد.


4.بورانو، ونیز، ایتالیا

تصاویری از زیباترین غتر یخی جهان , اقصا نقاط جهان , بدترین نقاط جهان

جزیره بورانو یکی از دیدنیهای ایتالیا و بخشی از شهر ونیز به شمار می رود. این شهر به خاطر ساختمان های رنگارنگ خود معروف است. «Gonçalves» نیز از این فرصت استفاده کرد و زیباترین عکس ها را از پنجره های رنگی خانه ها گرفت.


5.لیسبون، پرتغال

تصاویری از گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , تصاویری از قدیمی ترین کوه های یخی جهان , بهترین نقاط دیدنی جهان

لیسبون پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور پرتغال است که کاشی کاری های رنگی آن شهرت دارد. « Gonçalves» می گوید: «هنگام عکسبرداری از پنجره های این منطقه، من به دنبال بهتربن و زیباترین پنجره های نبوده ام زیرا برخی از آنها آنقدر خاص و منحصر بفرد بوده اند که با دیگر پنجره ها هماهنگی نداشتند.»


6.مونتمورو نووو، پرتغال

مخوف ترین نقاط جهان , نقاط اسرار آمیز جهان , نقاط ممنوعه جهان

او این سری عکس ها را از مونتمورو نووو در پرتغال گرفته است و جالب است بدانید که هنگام مسافرت به پرتغال، یکی از آژانس هاس مسافرتی از نمونه کارهای او خوشش آمد و اسپانسر او در سفر به بارسلون شد. بنابراین مقصد بعدی او برای گرفتن سری عکس های جدیدش بارسلون است. پس از آنجا او تصمیم دارد به لندن سفر کند و امیدوار است که اسپانسرهای بیشتری را به خود جذب کند تا بتواند این پروژه عکاسی خود را ادامه دهد. 


ویدیو : تصاویری از پنجره ها در نقاط مختلف جهان