تصاویری از مذاکرات نفس گیر در لوزان سوئیس : روز گذشته مذاکرات هسته‌ای میان ...


روز گذشته مذاکرات هسته‌ای میان ایران و آمریکا و نیز 1+5 با برگزاری نشست‌ها و گفت‌وگوهایی در سطوح مختلف برگزار شد. خبرگزاری ایسنا: روز گذشته مذاکرات هسته‌ای میان ایران و آمریکا و نیز 1+5 با برگزاری نشست‌ها و گفت‌وگوهایی در سطوح مختلف برگزار شد.

مذاکرات هیأت‌های ایران و آمریکا امروز نیز ادامه خواهد یافت در حالی که بر اساس گزارش  لوزان سوییس احتمالات بسیاری درباره رسیدن به تفاهم شفاهی مشترک برای ورود به مرحله تدوین توافق تا روز جمعه یا تا قبل از سوم فروردین، مطرح می‌شود.

عصر روز چهارشنبه 27اسفند1393معاونان وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران با معاونان وزرای خارجه شش کشور و نماینده اتحادیه اروپا بر سر یک میز نشستند و درباره موضوعات هسته‌ای به مذاکره پرداختند.

هم‌چنین نشست دوجانبه دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی هسته‌ای کشورمان که در این دور از مذاکرات وزیر امور خارجه و دیگر اعضای تیم مذاکراتی ایران را همراهی می کند، و دکتر ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا نیز برگزار شد.

نشست وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده امریکا و نماینده اتحادیه اروپا نیز از دیگر نشست‌های برگزار شده در عصر روز چهارشنبه بود.

مذاکرات مستقیم آقای عبدی , نشست لوزان , سخنان رهبری در مورد مذاکرات هسته ای

تصاویری از زنده خواری حیوانات , نشست لوزان سوریه , مذاکرات آقای عبدی

تصاویری از آنتالیا , تصاویری از جن , تصاویری از ختنه زنان

تصاویری از فرهنگ بومی کشورهای مختلف , تصاویری از گوا , تصاویری از کوش آداسی

تصاویری از باکو , تصاویری از غار علیصدر , تصاویری از مالدیو

تصاویری از , ابعاد ظریف مذاکرات , توافق لوزان


ویدیو : تصاویری از مذاکرات نفس گیر در لوزان سوئیس