تصاویری از حضور همسر رییس جمهور روحانی و همسران چند وزیر در شیرخوارگاه حضرت رقیه :



حضور رییس جمهور با ماشین در حرم حضرت معصومه , دیدار روحانی با رییس جمهور انگلیس , جهانگیری ‌روحانی مظلوم‌ترین رییس جمهور ایران است

همسر حجه‌الاسلام حسن روحانی به همراه همسران چند تن از وزرا با حضور در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) ضمن بازدید از وضعیت کودکان حاضر در این مرکز، هدایایی برای این کودکان تدارک دید..

همسر رییس‌جمهور به همراه همسر حسن فریدون، همسران وزرای نیرو، راه و شهرسازی، اطلاعات، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و همین‌طور همسر رئیس بنیاد شهید همزمان با هفته بهزیستی بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان را در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) افطار کردند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز ساعتی را با اطفال یتیم و بی‌سرپرست گذراندند.

 

دیدار روحانی و رییس جمهور فرانهس , مایه شرمساری حسن روحانی رییس جمهور , حضور ریس جمهور با ماشین در حرم حضرت معصومه

 

شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) که در جنوب تهران در یاخچی‌آباد واقع است ۱۰۵ کودک را نگهداری می‌کند که شامل کودکان شیرخوار، کودکان نوپا و کودکان تا ۶ سال می‌شود.

شهبازی، مدیر شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) نیز در این برنامه ضمن تشریح وضعیت این مرکز گفت: مهمترین نیاز کودکان این مرکز درمان است و به طور تقریبی هرماه دستکم ۲۰میلیون‌تومان برای این کودکان باید هزینه شود زیرا عمده کودکان این مرکز به دلیل داشتن والدین معتاد و والدینی که آن‌ها را رها کرده‌اند مشکلات جسمی و سلامتی دارند.

 

روحانی و رییس جمهور فنلاند , روحانی رییس جمهور تک دوره ای , اسما اسد همسر رییس جمهور سوریه

 

در این مراسم که محسنی‌بندپی، رییس سازمان بهزیستی نیز همسر رییس‌جمهور و همسران وزرا و مسئولان بلندپایه دولت را همراهی می‌کرد بر کمبود نیروی این مرکز هم اشاره شد و اینکه شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) با کمک خیرین و نیروهای داوطلب مردمی بخش اعظم کارهای خود را به انجام می‌رساند.

این مراسم در حالی برگزار شد که همزمان با اعلام توافق صورت گرفته در مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱ بود.

در بخش دوم مراسم نیز به صورت نمادین همسر حسن روحانی، همسر حسین فریدون و رئیس سازمان بهزیستی کشور هدایایی را به کودکان این مرکز دادند.

همچنین همسر دکتر حسن روحانی مبلغ ۱۵ میلیون‌تومان به شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) اهدا کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه بازدید همسر رئیس جمهوری از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از دولتمردان برای ریشه کن کردن فقر در جامعه، گفت: بهزیستی با استراتژی نوین برنامه هایی برگرفته از عقل و تدبیر را اجرایی می کند.

در چهارمین روز از هفته گرامیداشت هفته بهزیستی «انوشیروان محسنی‌بندپی» رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) منطقه یاخچی‌آباد میزبان همسر رئیس جمهوری و جمعی از همسران وزراء دولت تدبیر و امید بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه دولت تدبیر و امید فقرزدایی و تک‌قطبی کردن جامعه را در دستور کار خود دارد، گفت: بهزیستی با استراتژی نوین برنامه هایی برگرفته از عقل و تدبیر با بهره‌گیری و کمک دولتمردان برای ریشه‌کن کردن فقر در جامعه تلاش می‌کند تا این شکاف و فاصله طبقاتی به حداقل برسد.

اخبار اجتماعی - خبر آنلاین


ویدیو : تصاویری از حضور همسر رییس جمهور روحانی و همسران چند وزیر در شیرخوارگاه حضرت رقیه