تصاویری از جسیکا آلبا و دخترش هیون : جسیکا آلبا، هنرپیشه 32 ساله هالیوودی که ...


جسیکا آلبا، هنرپیشه 32 ساله هالیوودی که صاحب دو دختر به نام های آنر (Honor) و هیون (Haven) است، اخیراً سرش به فشن ویک نیویورک و مدلینگ برای کلکسیون اخیر فیلیپ لیم به نام Target گرم است. ولی در این میان از وظیفه مادری اش هم کوتاهی نمی کند.



پادشا: جسیکا آلبا، هنرپیشه 32 ساله هالیوودی که صاحب دو دختر به نام های آنر (Honor) و هیون (Haven) است، اخیراً سرش به فشن ویک نیویورک و مدلینگ برای کلکسیون اخیر فیلیپ لیم به نام Target گرم است. ولی در این میان از وظیفه مادری اش هم کوتاهی نمی کند و دختر کوچکش هیون را برای بازی به پارکی در محله سوهو در نیویورک می برد.

او که گویی از تماشای بازی دختر کوچولوی موقرمزش سیر نمی شود، از هر قدم او عکس می گیرد و این لحظه های شاد را برای خودش ثبت می کند. جسیکا که بخاطر استایل شیک و ساده اش معروف است، این بار یک تاپ سفید و شلوار سبز و کفش تخت مشکی پوشیده و به دخترش هیون یک بلوز سفید، شورت جین و صندل قهوه ای پوشانده  و یک پاپیون سبز زیبا به سرش زده است.

جسیکا آلبا , عکس های جدید جسیکا آلبا روی مجله ووگ , جسیکا دریک

جسیکا آلبا، همسر کش وارن، ثابت کرده که هم مادر خوبی است و هم در ازدواج، بازیگری و در شرکت خود (The Honest Company)، موفق بوده است. او در فیلم اکشن Machete Kills بازی کرده که در ماه اکتبر اکران می شود. در این فیلم بازیگرانی همچون سوفیا ورگارا، آنتونیو باندراس، دمیان بیچیر، زوئی سالدانا، لیدی گاگا و چارلی شین هم بازی می کنند.

جسیکا درِیک , جسیکا سیمپسون , سارا جسیکا پارکر

سال آینده او در نقش نانسی کالاهان در دنباله فیلم Sin City بازی خواهد کرد که این دنباله "Sin City: A Dame To Kill For” نام دارد. او در کنار ستاره های دیگری مانند روزاریو داوسون، جیمی کینگ، میکی رورک و بروس ویلیس نقش آفرینی خواهد کرد.


ویدیو : تصاویری از جسیکا آلبا و دخترش هیون