تصادف مرگبار پراید و اتوبوس در جاده گناوه-دیلم/ ۸نفر سوار پراید بودند : رئیس ...



رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: هفت نفر بر اثر تصادف یک خودرو پراید و اتوبوس در جاده گناوه - دیلم جان خود را از دست دادند.

سرهنگ جابر پاپری اظهار داشت: یک تصادف ساعت ۱۴ امروز در جاده گناوه - دیلم به وقوع پیوست که متاسفانه هفت نفر در این حادثه جام خود را از دست دادند و یک نفر نیز مجروح شد.

وی افزود: یک دستگاه پراید با هشت نفر سرنشین که چهار نفر کودک و نوجوان و چهار نفر بزرگسال بودند از ماهشهر به سمت گناوه در حرکت بود و سرنشینان خودرو بیش از ظرفیت آن بود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه این دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه اتوبوس که در مسیر مخالف در حال حرکت بود برخورد کرد، ادامه داد: اتوبوس نیز از نخل تقی شهرستان عسلویه به سمت استان خوزستان در حرکت بود.

وی افزود: ماموران پلیس راه نیز بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدامات لازم برای روان‌سازی ترافیک در این مسیر انجام شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با اشاره به وقوع این حادثه در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری شهر گناوه، بیان کرد: اورژانس جاده‌ای حصار و شهری گناوه با همکاری هلال احمر لونک برای انتقال مصدومین این حادثه اعزام شدند.

سید مجید حسینی به حضور فوری ماموران اورژانس در محل حادثه اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه باعث کشته شدن هفت نفر شد و هفت نفر نیز مصدوم شدند که مصدومین حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: هفت نفری که در این حادثه کشته شدند، از سرنشینان خودروی پراید بودند.

 

اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو : تصادف مرگبار پراید و اتوبوس در جاده گناوه-دیلم/ ۸نفر سوار پراید بودند