تصادف خونین کاروان عروسی در مشهد : مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ...


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از بروز سانحه رانندگی برای یک کاروان عروسی خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و ۴ نفر به شدت مصدوم شدند. خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از بروز سانحه رانندگی برای یک کاروان عروسی خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و ۴ نفر به شدت مصدوم شدند.

آتشپاد دوم حسن جعفری روز جمعه در تشریح جزییات این حادثه گفت: بامداد امروز سانحه رانندگی و محبوسی افراد در داخل خودرو در بلوار وکیل آباد، ابتدای بلوار حافظ به سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد اعلام و مأموران دو ایستگاه ۲۷و ۵ به محل حادثه اعزام شدند.

 وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه سواری پراید در حین حرکت به علت نامعلومی که از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، با جدول حاشیه بلوار و پس از آن با یک اصله درخت برخورد و متوقف شده است که در هنگام بررسی حادثه مشخص شد این خودرو برای کاروان خودروی عروس بوده است.

 اتشپاد دوم جعفری افزود: در این حادثه دو خانم دچار آسیب‌ جدی  شدند که یکی از آنها در لحظات اولیه جان باخت و نفر دوم نیز با توجه به نداشتن علایم حیاتی، توسط اورژانس در محل عملیات احیا بر روی وی انجام شد که  در نهایت این فرد به همراه سه تن دیگر از سرنشینان خودرو مزبور که دو مرد و یک زن بودند، جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند. 


ویدیو : تصادف خونین کاروان عروسی در مشهد