تصادف خونبار مهاجران افغان در اصفهان :   در تصادف خونین خودروی حامل مهاجران ...



 

در تصادف خونین خودروی حامل مهاجران غیرقانونی افغان در محور شهرضا اصفهان ۱۲ سرنشین یك‌دستگاه خودروی پژو دچار حادثه شدند و ۹ نفر از آنها جان خود را از دست دادند.



ساعت ۴۰/۲۳ دوشنبه شب چند خودرو عبوری در جاده شهرضا به اصفهان با مشاهده یك تصادف خونین كه میان یك دستگاه خودروی پژو و یك دستگاه تریلی روی داد، موضوع را به مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش كردند.



به دنبال این تماس، ماموران پلیس‌راه و اورژانس با عزیمت به محل متوجه شدند در پی این تصادف، خودروی پژو حامل ۱۲ نفر كه به جز راننده، همه از اتباع افغان هستند؛ تبدیل به آهن پاره‌ای شده است و ۹ نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و ۳ نفر دیگر نیز بشدت مجروح شده‌اند.



با انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان اصفهان، بررسی‌‌های اولیه حاكی است؛ ۱۱ سرنشین این خودرو روز گذشته به صورت غیرقانونی وارد كشور شده و در حال عزیمت به اصفهان بوده‌اند كه به دلیل وجود سرنشینان اضافه، راننده خودرو در یك لحظه كنترل خودرو را از دست داده و این حادثه مرگبار رقم خورده است.



حال ۳ نفر از مجروحان حادثه كه در حال حاضر بستری هستند، وخیم گزارش شده است.



سرهنگ علیشاهی، رئیس مركز كنترل ترافیك پلیس راه كشور در گفتگو با فارس اعلام كرده است؛ بررسی كارشناسان نشان می‌دهد راننده پژو كه ایرانی بوده، از سرعت قانونی تخطی كرده و با تریلی ولوو كه از مسیر مقابل در حركت بوده، به صورت رودررو برخورد كرده است.

 

 

 

 

 


ویدیو : تصادف خونبار مهاجران افغان در اصفهان